Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-06-20 09h43
Antwoorden: 15 antwoorden
Sinds kort gebruik ik aan zee een Flybox om TV te kijken, bvb via Chromecast en de app VRT.NU e.a.
Maar tot mijn grote ergernis valt de connectie tijdens het kijken geregeld weg waardoor we weer een halve minuut tot een minuut moeten wachten om verder te kijken (m.a.w. de ganse tijd bufferen).
Nochtans als ik naar de modem kijk zijn alle streepjes actief, dus maximum bereik.
Als ik naar de website surf om de netwerkdekking te checken, staat het eveneens op het maximum.
Ik vind geen geldige reden waarom het dan niet zou werken... zéér frustrerend.
Het ligt zeker niet aan de Chromecast, noch aan de app's want die werken perfect als we op vakantie gaan met een andere internet connectie.
Dus het lijkt alsof de Flybox modem een constante connectie niet kan verwerken, zeker voor videostreaming.
Ik zit sinds enkele dagen met hetzelfde probleem. Zeer vervelend als je van thuis werkt en verschillende online meetings hebt. Ik heb een easy internet@home abonnement met de databoost optie. Het lampje op de router is groen en ik heb maximaal bereik. Ik heb de router al meermaals opnieuw opgestart maar het probleem blijft aanhouden.
Is hier ondertussen al een oplossing voor?
Groetjes,
Jeff
Beste @Digbike ,
Is dit al in orde momenteel?
Er zijn deze middag wel bij meerdere mensen problemen geweest met hun 4G dus er zal waarschijnlijk nationaal een probleem geweest zijn. Ik heb er zelf enkele in de shop gehad en zelf vrienden die me berichten stuurden.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom