annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox > Internet Connectie valt geregeld weg

Topic gestart op: 03-06-20 09h43

Antwoorden: 15 antwoorden

Digbike
Gewaardeerd verkenner

Flybox > Internet Connectie valt geregeld weg

Sinds kort gebruik ik aan zee een Flybox om TV te kijken, bvb via Chromecast en de app VRT.NU e.a.

Maar tot mijn grote ergernis valt de connectie tijdens het kijken geregeld weg waardoor we weer een halve minuut tot een minuut moeten wachten om verder te kijken (m.a.w. de ganse tijd bufferen).

Nochtans als ik naar de modem kijk zijn alle streepjes actief, dus maximum bereik.

Als ik naar de website surf om de netwerkdekking te checken, staat het eveneens op het maximum.

Ik vind geen geldige reden waarom het dan niet zou werken... zéér frustrerend.

Het ligt zeker niet aan de Chromecast, noch aan de app's want die werken perfect als we op vakantie gaan met een andere internet connectie. 

Dus het lijkt alsof de Flybox modem een constante connectie niet kan verwerken, zeker voor videostreaming.

Labels (2)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Digbike
Gewaardeerd verkenner

Om te telefoneren heb ik Proximus, geen enkel probleem.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Ah ja oke @Digbike . dat kan ook een boel verklaren natuurlijk. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Digbike  heb je de betreffende oplossingen beken die @Josette  je geboden heeft ? 

Het kan ook misschien dat je buffering komt doordat je niet meer aan de volledige snelheid kan surfen. Dus bedoel ermee dat je 150 GB op is en dat dat je aan verlaagde snelheid surft. Dan heb je ook kans dat er meer buffering is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Digbike
Gewaardeerd verkenner

Ik zal idd de volgende keer bekijken of de preferred verbinding op 4g staat by default en dat er zeker de laatste update op de modem staat. Dat heb ik kunnen afleiden uit de andere topics. 

Om op uw vraag te antwoorden, ja ik zit maar op 4GB verbruik, dus nog 146 te gaan 😉

 

 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Digbike  oke dus je hebt nog data genoeg dat is al goed. Ja laat maar weten of het lukt door middel van het aangreikte topic , zo niet zullen we eens verder zien hier om je verder kunnen helpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen