annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox is beperkt tot gebruik op één adres

Topic gestart op: 12-11-20 13h10

Antwoorden: 20 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Flybox is beperkt tot gebruik op één adres

Voor de Flybox gebruikers onder ons is er wat veranderd kwa regelgeving voor het gebruik van de Flybox. 

Daar waar men vroeger de Flybox overal naar toe kon zetten , denk aan een tweede verblijf , is het nu beperkt tot één adres om de Flybox te gebruiken. Dit is iets wat Orange beslist heeft en is ook na te lezen in de voorwaarden. 

Mobiliteit: voorwaarden

Het gebruik van de Flybox is beperkt tot één adres. Het is dus niet mogelijk om de dienst op een of meer andere adressen te gebruiken. De klant verbindt zich ertoe zijn Flybox-abonnement niet op verschillende adressen te gebruiken. Indien de Klant zich niet aan deze regel houdt, kan Orange de dienst onderbreken.

Bron : https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/home-flybox

Het gebruik was zo ie zo al niet mogelijk in het buitenland dus die regel is ongewijzigd gebleven. 

Moest je de Flybox willen gaan gebruiken op een ander adres is het beste om de klantendienst te contacteren en vragen wat je het beste kan doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
20 ANTWOORDEN 20
patrick2
Wijze
Wijze

@Fonzie  deze wijziging hebben wij onlangs door gekregen. Dus @Cdt24801  heeft gelijk. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Fonzie  schreef:

Hoi Patrick

Daar moet ik je ongelijk in geven, ik bezit een Flybox en ik kan hem op meerdere plaatsen gebruiken.


Dat was vroeger zo, maar het reglement is gewijzigd. Het kan fysisch misschien nog wel, maar het mag niet meer.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Surfer
Ervaren genezer

In de Orangewinkel, dat is een goed jaartje geleden, zei men dat de flybox maar op één adres gaat. Dit had ook te maken met de 4G signaal of die voldoende sterk was. Als dit zo was, dan konden ze je een contract aanbieden met de flybox.

Dus eigenlijk is er niks veranderd, maar ik neem aan dat men nu bij Orange dit in een voorwaarde regel heeft gegoten, die duidelijk is.

Eigenlijk missen ze bij Orange de boot en slaan ze de bal mis. Tadaam is een beetje zoals de flybox met de 4G (zonder die TV), die WEL overal geplugt kan worden en je hebt internet (ook alleen in België). In Wallonië kent men Tadaam ook. Men heeft dat bij de Telenetgroep dit zeer goed verstaan.

Wij houden het hier bij de Flybox en het is ook mooi mee genomen van die 50 GB gratis tot het einde van de 2° lockdown.

patrick2
Wijze
Wijze

@Surfer  wat ik ooit heb gehoord is dat de Flybox wel mee te nemen was naar een ander adres binnen Belgie. Je moest daar niks voor doen en zo had je eventueel voor een tweede verblijf ook internet zonder installatie. Nu heb ik gelezen dat het ook maar beperkt is tot één adres. Dat het nu ook duidelijk beschreven staat is enkel en alleen maar goed en is er zeker duidelijkheid. 

De kans gemist .... het is jammer dat het niet (meer) kan. Tadaam ken ik niks van dus daar laat ik me ook niet over uit. Maar met de Flybox zou het inderdaad wel een kans zijn om eventueel je tweede verblijf te voorzien van internet. Maar ja het is de regelgeving die Orange heeft en daar kunnen we niet onderuit. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Een tip voor Orange: ( @NelsonM , lees je even mee 😉)

Breng een nieuw product op de markt, technisch gelijk een FlyBox, maar in wezen een gewone eigen 4G router, en verkoop/verhuur die met een abo enkel internet.

Inzetbaar overal in Belgiê waar er goede 4G is.

Ik ben er zeker van dat dit een winstgevend item gaat zijn, er is vraag naar die dingen. Nu zijn de mensen aangewezen op een product van iemand anders of ze maken een hotspot van hun foon (tethering).

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen