annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox is beperkt tot gebruik op één adres

Topic gestart op: 12-11-20 13h10

Antwoorden: 20 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Flybox is beperkt tot gebruik op één adres

Voor de Flybox gebruikers onder ons is er wat veranderd kwa regelgeving voor het gebruik van de Flybox. 

Daar waar men vroeger de Flybox overal naar toe kon zetten , denk aan een tweede verblijf , is het nu beperkt tot één adres om de Flybox te gebruiken. Dit is iets wat Orange beslist heeft en is ook na te lezen in de voorwaarden. 

Mobiliteit: voorwaarden

Het gebruik van de Flybox is beperkt tot één adres. Het is dus niet mogelijk om de dienst op een of meer andere adressen te gebruiken. De klant verbindt zich ertoe zijn Flybox-abonnement niet op verschillende adressen te gebruiken. Indien de Klant zich niet aan deze regel houdt, kan Orange de dienst onderbreken.

Bron : https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/home-flybox

Het gebruik was zo ie zo al niet mogelijk in het buitenland dus die regel is ongewijzigd gebleven. 

Moest je de Flybox willen gaan gebruiken op een ander adres is het beste om de klantendienst te contacteren en vragen wat je het beste kan doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
20 ANTWOORDEN 20
Fonzie
Ervaren verkenner

Klopt. Dat is net de clue van deze ganse discussie. Omdat de Go extreme beperkt is, is de Flybox handig.

Daarom heb ik beide.

0 pluimen
digiboy40
Leidende verkenner

Ja is dat zo? Heb mijn flybox al vaker meegenomen naar vrienden en kennissen en werkt overal perfect waar er 4G is

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@digiboy40  schreef:

Ja is dat zo? Heb mijn flybox al vaker meegenomen naar vrienden en kennissen en werkt overal perfect waar er 4G is


Zoals ik eerder reeds aanhaalde: misschien kan het nog wel in sommige gevallen, maar het mag niet meer....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@digiboy40 

Ja het is zo want de regelgeving is veranderd. Vroeger kon je dit doen maar ze hebben het zo aangepast dat dit niet meer kan.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

Heb je daar een link naar? Ik heb die Flybox op een ander adres en werkte tot voor kort prima. Onlangs gestopt met werken, maar ik heb nooit een melding gekregen van Orange. Dacht dat het een technisch probleem was (signaal of dergelijke), maar dit zou ook kunnen.

Heb hem deze week getest (na nogmaals een telefoontje met helpdesk) op mijn vast adres en daar werkt het wel. Vreemd dat de helpdesk me daar dan niet op wees ?? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen