annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox mogelijk in buitenland?

Topic gestart op: 18-06-19 11h14

Antwoorden: 10 antwoorden

zupafly
Aspirant verkenner

Flybox mogelijk in buitenland?

OPGELOST

een vraagje, 

Ik heb sinds kort een flybox.  ik ben hier zeer tevreden over.

binnenkort gaan wij een weekje op reis naar Frankrijk, in het huis waar we verblijven is geen internetaansluiting.

Mijn vraag is of ik de flybox kan meenemen, daar aansluiten en het internet daar gebruiken?

iemand enig idee?

 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@zupafly  heb eens nagezien en heb gezien dat dit niet mogelijk is buiten belgie.

 

     

Gebruik

Je kan al je apparaten met wifi-connectiviteit, zoals je smartphone, je tablet, je computer of je spelconsole, met de Flybox-modem verbinden.

Met de modem Flybox 4G+ kan je tot 64 apparaten verbinden. Dankzij het sterke wifi-signaal kan je overal in huis op het internet.

Wil je de wifi liever niet gebruiken? Dan kan je nog altijd een netwerkkabel in de Ethernet-poort van je Easy Internet @Home-modem steken en met je computer verbinden.

Ben je een gevorderde gebruiker? Dan moet je weten dat je ook je firewall kan configureren om de beveiliging af te stemmen op jouw behoeften.

Goed om te weten:

  • Met de aanbieding Flybox (Easy Internet @Home) kan je niet buiten België surfen.
  • Met je abonnement kan je alleen surfen op het internet. Wil je ook bellen en sms’en? Dan neem je nog een abonnement naast Flybox (Easy Internet @Home).
Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@zupafly  heb eens nagezien en heb gezien dat dit niet mogelijk is buiten belgie.

 

     

Gebruik

Je kan al je apparaten met wifi-connectiviteit, zoals je smartphone, je tablet, je computer of je spelconsole, met de Flybox-modem verbinden.

Met de modem Flybox 4G+ kan je tot 64 apparaten verbinden. Dankzij het sterke wifi-signaal kan je overal in huis op het internet.

Wil je de wifi liever niet gebruiken? Dan kan je nog altijd een netwerkkabel in de Ethernet-poort van je Easy Internet @Home-modem steken en met je computer verbinden.

Ben je een gevorderde gebruiker? Dan moet je weten dat je ook je firewall kan configureren om de beveiliging af te stemmen op jouw behoeften.

Goed om te weten:

  • Met de aanbieding Flybox (Easy Internet @Home) kan je niet buiten België surfen.
  • Met je abonnement kan je alleen surfen op het internet. Wil je ook bellen en sms’en? Dan neem je nog een abonnement naast Flybox (Easy Internet @Home).
Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


CeLaJa
Gewaardeerd verkenner

Ik ben ook heel tevreden met de flybox. Spijtig genoeg ben ik onverwachts langer in het buitenland in een rehazenter zonder internet. Misschien kan Orange daadwerkelijk eens naar een oplossing zoeken? Dat zou echt behulpzaam zijn. Ik woon in de drielandenhoek dus hoe vaak is men daar snel in het buitenland onderweg. Ik hoop alvast eens op een oplossing. Men betaalt ja ook voor het flybox 😍

patrick2
Wijze
Wijze

@CeLaJa  er is een abonnement bij Orange om internet overal te gebruiken , ook vanuit uw abonnement kan u uw internet overal gebruiken in europa. Maar misschien kan dit interresant zijn om te gebruiken.

Internet Everywhere 25

5GB surfvolume in België + EU per maand

5GB surfvolume in België + EU per jaar

Voor Orange-abonnement

20 €/maand

Voor niet-abonnees

25 €/maand

 

Internet Everywhere 15

2GB surfvolume in België + EU per maand

2GB surfvolume in België + EU per jaar

Voor Orange-abonnement

10 €/maand

Voor niet-abonnees

15 €/maand
Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


CeLaJa
Gewaardeerd verkenner

@patrick2  dank je voor het uitgebreid antwoord. U spreekt hier van een mifi apparaatje of van een extra gsm abo? Toch spijtig dat men niet gewoon een abbonement kan afsluiten voor in flybox met functie ook in het buitenland. Want met zon prepaid kaartje gaat het nogal vlot.

CeLaJa
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 heb net nog eens nagelezen op inet. Fat is dat mifi apparaatje. En dat vindt ik spijtig. Ik betaal ja al een abo voor de flybox maandelijks waar iknu door omstandigheden niks aan heb. Dan ben ik niet bereid nog eens extra te betalen om wifi in het buitenland te hebben. Maar wie weet misschien komt nog een idee van Orange. Dank jevoor de hulp.

Leden met de meeste pluimen