Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-09-19 15h00
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik heb sinds iets langer dan een maand nu de Flybox, en soms loopt het internet hiervan zo traag dat ik zelfs google niet kan openen.
Ik wou mijn verbruik nakijken om te zien of daar het probleem lag, maar kan me niet registreren bij de Klantenzone. Deze blijft zeggen om een geldig GSM nummer in te geven, terwijl ik 100% zeker ben dat het mijne klopt, en dit ook het nummer is dat ik heb opgegeven toen ik de flybox aankocht.
Kan iemand me verder helpen?
Je kan via je flybox inloggen op http://flybox.home
Daar kan je dan ook je berichten lezen die toekomen op het Mobiel nr van je flybox.
Via die weg kan je ook je verbruik nakijken!
Enorm bedankt! Daar kan ik het inderdaad zien.
Weet je toevallig ook waar ik kan vinden wat het 'mobiel nr' van die flybox is? Dan zou ik me ook op de klantenzone moeten kunnen registreren.
Heb je ondertussen al een factuur gekregen? Daar staat normaal dat mobiel nummer van je flybox op vermeld! Anders even een berichtje sturen naar Orange via FB met de vraag wat de nummer is van de sim in je flybox.
@Anonymous schreef:
Je kan via je flybox inloggen op http://flybox.home
Daar kan je dan ook je berichten lezen die toekomen op het Mobiel nr van je flybox.Via die weg kan je ook je verbruik nakijken!
En bij deze ook weer wat wijzer geworden