annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox traag internet

Topic gestart op: 05-12-21 14h21

Antwoorden: 36 antwoorden

jbmk
Aspirant verkenner

Flybox traag internet

Al meer dan een week zeer traag internet. een bestandje van 50 megabyte downloaden duurt 35 minuten. Dacht ook eerst dat ik de 150GB had opgebruikt maar de 28ste van de maand wordt dit op 0 gezet en is ook zo gebeurt.

De speedtest geeft een snelheid van 0.5 Mbps terwijl dit in normale omstandigheden rond de 60 Mbps of meer is. Via de chat reeds contact gehad maar er is nog niets veranderd. 

Modem reeds meerdere malen gereset maar geen resultaat, ook nog eens gecontroleerd op firmware updates geen updates beschikbaar. 

Een week geleden met de chat een dossier aangemaakt tot heden nog niks resultaat

Labels (1)
0 pluimen
36 ANTWOORDEN 36
pwfick
Gewaardeerd verkenner

Ik weet niet of Orange meeleest. Maar misschien dat ze ook minder geneigd zijn om dit topic te lezen, aangezien in de titel "OPGELOST" staat. Voor de topic-starter is het probleem inderdaad opgelost, maar voor de rest nog niet. Misschien dat de @jbmk dit kan aanpassen?

0 pluimen
jbmk
Aspirant verkenner

aangepast

0 pluimen
jbmk
Aspirant verkenner

Digiboy40,

Bij mij was het na een week opgelost door Orange. Heb via de chat een dossier aan laten maken want ze zagen wel dat er iets niet juist was van settings maar konden het niet oplossen. En dan na een week was er terug internet op de normale snelheid zonder 5€ boost aan te kopen.

0 pluimen
digiboy40
Leidende verkenner

Sedert 3/12/2021 hetzelfde probleem: downloadsnelheid 0,5mbps en toch volledige data beschikbaar. Naar een Orange winkel geweest: daar beweren ze dat ik mijn modem maar eens moet resetten. resultaat: geen oplossing! Daarna gebeld naar Orange klantendienst en het probleem uitgelegd: geen oplossing, ze stuurden het dossier door naar hun technische dienst, zouden binnen 48 uit terugbellen...NIET dus! Via dit forum toevallig gelezen dat een herlading van 5 euro (boost) de snelheid terug zou heractiveren...dit werkte wel! Nu ben ik als klant 5 euro extra kwijt voor een technisch probleem bij Orange. Ook geen enkele ondersteuning voor dit probleem omdat het personeel bij Orange te weinig kennis heeft van de Flybox klanten

jbmk
Aspirant verkenner

Internet terug normale snelheid.

jbmk_0-1638780294537.png

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen