annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox

Topic gestart op: 05-12-19 07h35

Antwoorden: 9 antwoorden

denniske3
Aspirant verkenner

Flybox

Weet er iemand of het mogelijk is om mijn flybox te hergebruiken met een Telenet abonnement? Indien ja kan ik met mijn simkaart van de gsm als deze het zelfde formaat is hierover gebruiken? Moesten er mensen zijn die al reeds ervaring mee hebben hoor ik het graag. 

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
Mmajzik
Gewaardeerd verkenner

Moest er nog iemand iets aan hebben, de telenet One data simkaart heb ik vandaag in de orange flybox gestoken en die werkt. Je moet gewoon een nieuw profiel aanmaken en bij APN tik je telenetswap.be, bij nummer *99# en bij protocol geen. Wel niet vergeten het nieuwe profiel als standaard in te stellen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@denniske3  heel simpel NEE . De flybox is enkel voor Orange klantengemaakt dus er gaat geen enkele andere simkaart in kunnen. Enkel de simkaarten van Orange gaan wel werken dus moest u de flybox werkend willen hebben kan u het beste eens naar een Orange shop gaan voor een nieuwe simkaart.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


denniske3
Aspirant verkenner

@patrick2 thanks voor de feedback!

Vermoedelijke zullen de boxen wel gelocked zijn 😉.

 

Groeten 

patrick2
Wijze
Wijze

@denniske3  de boxen zijn inderdaad enkel gemaakt voor Orange en dus niet te gebruiken door een andere provider. Moest u toch zo iets willen bij Telenet is er eentje te koop die speciaal voor hun gemaakt is. Maar denk als je ff rond neust dat je er eentje vind die universeel is moest u er eentje willen gebruiken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen