Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-11-19 09h32
Antwoorden: 13 antwoorden
Dag iedereen,
Sinds kort heb ik een probleem die ik enkel via 4G heb:
Bij het openen van Youtube of Youtube Music, blijft het maar laden maar laadt hij uiteindelijk de pagina niet. Ik kan geen muziek meer beluisteren via 4G op Youtube Music sinds korte 2 weken. Ook normale video's op YouTube-app laden ook niet.
Ook merk ik dat meldingen op Messenger echt wreed laat toekomen, tenzij ik mijn WiFi opzet.
Normaal surfen op het net heeft geen problemen. Facebook ook niet. WhatsApp, Snap en Insta werken wel degelijk via 4G..
Korte info:
- Samsung Galaxy S6, up to date
- via 4G (nog 3.50GB over)
- 4G settings -> geen data limiter op applicaties
- al telefoon herstart
Groetjes en bedankt!
@Ollie_Ghent en wat als u uw simkaart in een andere gsm steekt? Blijft dit probleem dan hetzelfde ? Moest het dan niet zijn dus dat het dan wel werkt ligt het toch ergens aan het toestel zelf. Maar als het probleem er dan ook is zou ik niet twijfelen en een andere simkaart gaan halen. Het is het proberen waard.
Ik heb jammergenoeg geen andere GSM beschibaar voor dit te proberen..
@Ollie_Ghent anders eens naar een shop gaan als u tijd heeft. Vraag eens of ze het daar voor u willen of kunnen testen.
Hoi @Ollie_Ghent
Wat je altijd eens kan proberen is je netwerk instellingen volledig te resetten (herstarten doet hier namelijk niets aan).
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |