Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-08-24 08h41
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Er zijn in onze straat rioleringswerken en Telenet heeft de 'paddestoelen' naar de overzijde verplaatst, maar onze kabel werd volgens ons afgekoppeld. We merkten dit pas op de avond. We hebben niets meer. Zijn Orange klant, (dezelfde kabel) en die technieker is geweest maar kon probleem niet oplossen. Geen signaal zei hij.
Telenet ging iemand sturen, maar nu 3 dagen later nog niemand gezien.
Moet de klant dat zo maar accepteren of kan ik compensatie vragen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Uiteindelijk is het (tijdelijk) opgelost. We waren inderdaad afgesloten. Nu een voorlopige kabel gelegd zodat we aansluiting hebben. De definitieve oplossing zal binnen 2 weken gebeuren.
We zijn weer 'online'. 🙂
Zo lang die tijdelijke aansluiting blijft werken, is het voor ons nog wel ok.
Onze buur heeft trouwens nog gebeld met Telenet omdat die bewuste paddestoel open lag, maar hun antwoord was dat dat geen kwaad kon. 😏 en dat er wel iemand zou langs komen.
Ja ik hoop dat ze maandag hier staan en het oplossen.
Anders hang ik opnieuw aan de lijn en vraag ik een compensatie in factuur.
@Isa_fee goedemorgen,
heb je alle kabels en van de toestellen al eens uit de muren gehaald?
Doe dat eens en wacht 10 minuten steek dan alles een voor een terug in.
En je 4G?
Ja weekend dagen tellen niet mee hé.
We gebruiken nu data maar dat is voor tv en Sonos radio van geen nut.
De Orange technieker heeft alles uitgetest en wij hebben een 'verplichte' reset gedaan waardoor nu nog eens alle instellingen van de domotica verloren zijn.
Telenet heeft een schaderapport opgemaakt (telefonisch) en dan kwamen ze mogelijk al dezelfde dag of de volgende dag .... Niet dus 🫤
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |