annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internet verbinding met Surfcard extra

Topic gestart op: 04-11-20 01h05

Antwoorden: 4 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Geen internet verbinding met Surfcard extra

Van @Frans77 

In mijn TP-Link een Surf Extra card Orange gestoken om te kunnen internetten op mijn iPad. Kan geen internetverbinding leggen tussen beide. Hoe los ik het op?

 

@Frans77  je hebt een prive bericht gedaan met een vraag en een vraag die dus opgelost kan worden via de Tribe algemeen. Het is dus niet de bedoeling dat we op deze manier berichten gaan sturen en om op die manier de vraag opgelost te krijgen. Op die manier kan niemand je een correct antwoord geven.

Zijn er Tribers die eventueel kunnen helpen met zijn vraag ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
TomB
Orange-werknemer

Beste ,

Zou het kunnen zijn dat de pincode nog actief is op de kaart. Best de surf extra kaart in een gsm steken, pincode uitschakelen. Dit is een probleem dat af en toe voorkomt.

Het kan ook zijn dat de data van het abonnement waaraan deze kaart gelinkt is gewoon op is momenteel.

Een derde mogelijkheid zou kunnen zijn indien er onlangs en tarif change gebeurd is op het abonnement waaraan deze is verbonden. Dit zou ook voor problemen kunnen zorgen, dit is namelijk opgelost door de kaart te deactiveren en een nieuwe aanvraag te doen voor een surf extra kaart.

Ik ben maar een aantal mogelijke problemen aan het opnoemen die reeds voorgekomen zijn.
Zeker ook eens alle instellingen nakijken.

Groeten,
Shop medewerker
Tom

Frans77
Aspirant verkenner

Ondertussen ineens opgelost en werkt uitstekend, sneller dan mijn smartphone te gebruiken als hotspot voor mijn tablet. Voor 3 euro per maand loont het de moeite.

Sorry dat ik gisteren niet reageerde, maar ik geraakte niet binnen bij community, nu wel.

 

Bedankt.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@TomB 

Een mens leert alle dagen bij, hier staan dingen tussen waar ik nooit aan gedacht zou hebben. Bedankt voor deze tips, dat kan zeker eens van pas komen.

En natuurlijk hoop dat ik dat één van die tips TS kan verderhelpen 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomB
Orange-werknemer

@Cdt24801

Na een tijdje in de shop weet je wel welke kleine zaken soms voor miserie kunnen zorgen.

😅

groeten,

shop medewerker

tom

Leden met de meeste pluimen