Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-06-22 07h36
Antwoorden: 19 antwoorden
Kan iemand mij helpen…
Sinds gisteren namiddag heb ik niets meer van netwerkbereik (zie wel dat ik 4G heb, maar verder dan dat niets). Ook al herstart, opnieuw instellen, vliegtuigmodus, enz enz gedaan.
Dus als mijn WiFi niet aanstaat ben ik niet bereikbaar.
Hier ook geen mobiel internet!
Hier ook! Zelfde probleem sinds gisteren
Idem issue hier. 2 van onze 3 simkaarten hebben geen 4G sinds gisterenavond. We zitten in het buitenland en dus is de enige manier voor ons om te navigeren en te werken...
En niemand van Orange die mee leest ?
kleine update zou tot zijn …
Nu ik eens echt een probleem heb… merk ik pas hoe moeilijk ze rechtstreeks te bereiken zijn. Na 100 keer doorverwezen worden naar de FAQ’s wil je toch een de klanten/klachtendienst bereiken. Leuk initiatief dit tribe gebeuren, maar weinig effectief
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |