Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-11-23 08h55
Antwoorden: 3 antwoorden
Sinds een kleine 3 weken heb continu weinig bereik met mobiel internet. Zelfs soms geen internet terwijl mijn facturen perfect betaald worden. Ben speciaal overgestapt omdat orange een goed bereik heeft en goed mobiel internet.
Mvg, Bart
Goedemorgen Bart 🙂
Er zijn verschillende redenen waarom dit zou kunnen gebeuren.
Hopelijk helpen deze tips u op weg.
Misschien woon je in een zone waar er weinig bereik is voor orange. Of heb je het overal?
Heeft niks te maken met facturen perfect betalen, @Bart--811
Ofwel is er in je zone een verminderd bereik - laat iemand met zijn eigen gsm eens testen (met Orange abonnement), of steek je sim even in een ander toestel
Ofwel is je gsm wat achteruit gegaan
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |