- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Geen verbinding met Whatsapp en Snapchat via 4G
Ik heb een herlaadkaart Tempo Giga van 15€ en 4G internet, maar kan geen gebruik maken van whatsapp en snapchat via 4G. Via normale wifi werken deze apps wel. Ik ben zelf naar Orange geweest, maar ze konden me hier niet verder mee helpen en zeiden dat dit niets met hen te maken heeft dus moest ik de technische dienst bellen, ook zei konden me niet verder helpen. Ik heb alles geprobeerd via mijn smartphone, maar helaas geen correctie. Iemand die me kan helpen?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
ga eens checken via
instellingen, dan mobiele gegevens, dan apps in netwerk, en daar kan je zien of je mobiele gegevens en /of wifi opstaan bij welke apps. daar heb ik het bij mij ondertussen in orde gekregen. veel succes
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Ozlem1995 bel morgen tijdens de week eens opnieuw, de support gaat mogelijk beter zijn dan in het weekend.
Als de problemen aan jouw nr. gelinkt zijn dan helpt veranderen van simkaart niet.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ja, ik heb daarjuist nog eens gebeld. Amai! Ze waren vriendelijk aan de telefoon: “ neem je kaart en stap dan over naar een andere dienst”. Hun systeem trekt al op niets en dan nog zo vriendelijk doen naar hun klanten toe.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
heb hetzelfde aan de hand, ook alles al uitgepluisd.😔
wat betreft klantendienst, zitten er veel mensen daar niet op hun plaats, want ze maken je (bijna) allemaal verschillende dingen wijs om van je af te zijn als er geen oplossing is. ze beloven ook om terug contact op te nemen, maar ondertussen gaan er weer enige dagen over omdat je zit te wachten of om dat uur zijn de juiste personen er niet,. altijd wel iets om u af te wimpelen.
klantendienst trekt op niets, je krijgt zelfs geen verantwoordelijke aan de lijn, en via mail al even erg, geen zinnig of zelfs geen antwoord dat noemen ze dan klantgerichtheid 😢
wrschnlk gaan ze me ook via deze weg eruitzetten zials al enkele maal telefonisch gewoon afgedrukt word, maar de frustraties en ongenoegen lopen hoog op, en ben benieuwd wanneer oplossingen ngen komen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik zou nog eens vragen aan basta (woestijnvis) om nog eens een bureaucontainer te plaatsen voor hun poort
Dan kan mathieu van mobister (nu orange) nog eens bellen naar bureau containers om de container voor hun poort te laten verwijderen
