Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-03-19 13h53
Antwoorden: 23 antwoorden
Ik heb een herlaadkaart Tempo Giga van 15€ en 4G internet, maar kan geen gebruik maken van whatsapp en snapchat via 4G. Via normale wifi werken deze apps wel. Ik ben zelf naar Orange geweest, maar ze konden me hier niet verder mee helpen en zeiden dat dit niets met hen te maken heeft dus moest ik de technische dienst bellen, ook zei konden me niet verder helpen. Ik heb alles geprobeerd via mijn smartphone, maar helaas geen correctie. Iemand die me kan helpen?
Ik heb een herlaadkaart Tempo Giga van 15€ en 4G internet, maar kan geen gebruik maken van whatsapp en snapchat via 4G. Via normale wifi werken deze apps wel. Ik ben zelf naar Orange geweest, maar ze konden me hier niet verder mee helpen en zeiden dat dit niets met hen te maken heeft dus moest ik de technische dienst bellen, ook zei konden me niet verder helpen. Ik heb alles geprobeerd via mijn smartphone, maar helaas geen correctie. Iemand die me kan helpen?
Ugh @Ozlem1995,
Heb jij een Fun Pass? Er is helaas een incident met de Fun Pass. De Orange-stamleden werken de klok rond om dit probleem op te lossen.
@Ozlem1995 @Amber: Gelieve de Orange-stamleden te contacteren via het gratis nummer 5000 of via de sociale media, opdat zij een dossier kunnen openen voor je nummer.
We danken je alvast voor je geduld!
Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren.
🏹 Totems Saluut 🏹
Beste,
Heb exact zelfde probleem al meer als 3 maand lang
En het verbruikt wel men 4g maar werkt niet ....
Dit is echt het geld niet waard klantendienst geen oplossing orange winkel weet het ook niet heb telefoon gereset, simSwap gehad snapchat verwijderd maar nog niets opgelost.
Ben het wel moe aant worden stilletjes dus als het ni snel opgelost is word het veranderen want meer problemen dan goede dingen bij orange ....
Mvg Jelle
"Klantendienst geen oplossing" dat is flauwekul. Wanneer men u niet onmiddellijk een oplossing kan bieden dient men een dossier op te maken zodat er achterliggend ten gronde naar een oplossing kan gezocht worden. Wanneer ze dat niet uit zichzelf doen (en ze dus hun werk niet goed doen) dien je dat zelf te vermelden en erop te staan dat men een dossier aanmaakt.
Heb je het antwoord van @Totem hier iets hoger gelezen? Daar staat dat toch ook .... Daar kan je gerust naar verwijzen wanneer je met de klantendienst in contact bent. Moest je het niet weten (je bent nieuw hier zie ik), Totem is een Orange medewerker, verantwoordelijk voor dit forum. Wanneer hij die raad/tip geeft kun je er van op aan dat dit de juiste weg is om te volgen.
Ben al in de winkel geweest ze zouden een case geopend hebben en van de klantendienst geven ze me geen uitleg hoe dit kan krijg een onvriendelijke man aan de lijn dus ik ben er niet content over
En idd ben nieuw maar volg dees al redelijk lang maar nu pas zelf reactie geplaatst
Mvg Jelle
Ik geloof u dat ge geen leuke ervaring hebt met de klantendienst, maar je hoeft/mag het daar niet bij laten.
Neem eens contact op via facebook of twitter (werken doorgaans vlot en correct) en doe daar eens uw verhaal. Verwijs naar de behandeling door de klantendienst, dat je dat niet aanvaard en dat je een dossier wenst op te laten maken. Ook weer verwijzen naar deze thread op dit forum. U niet laten afschepen.
Wel altijd zelf beleefd blijven, dan hebben ze geen verweer tegen u.
In ieder geval wens ik u verder veel succes in de opvolging van uw dossier.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |