annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gestegen factuur

Topic gestart op: 06-09-22 11h12

Antwoorden: 12 antwoorden

Mar2
Gewaardeerd verkenner

Gestegen factuur

Gestart met 68€ pm. Nu 133€ betaald omdat ik buiten mijn bundel was geweest. Bij Telenet stond mijn mobiel internet bijna altijd aan en niks extra van kosten. Mijn vraag..met wat verbruik ik het meest? Ik download niet en heb abbo Go Plus. Mobiel staat nu niet meer aan als ik buiten ben maar toch heb ik bij mijn nieuwe factuur ook al 26€ buiten abbo..ik begrijp hier niks van 

Mvg Marianne 

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Gregory
Wijze
Wijze

Neen, @Mar2 je hebt ook nog de 11 GB van je Go Plus

0 pluimen
Mar2
Gewaardeerd verkenner

Hallo ik heb terug 26€ boven mijn abbo terwijl ik gewoon sms en bel, fb en Instagram 

Blijft me een raadsel wat ik mispeuter

De 2gb was direct op..aan wat??

Grtjs 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Aan wat die op was kan ik niet weten @Mar2 

Op een gsm draaien soms apps in background.  - mensen vergeten die dicht te doen 9facebook, etc)

Soms ook de mail die af en toe kijkt of er nieuwe mail is.  Ik gebruik de standaard mail niet maar Outlook,  

Op mijn iphone kan ik per app zeggen of die mobiele data mag gebruiken.  IK zie ook wat iedere app aan mobiele data gebruikt heeft sinds ik de tellers op nul heb gezet.

Je kunt de mobiele data op de gsm ook gewoon afzetten en af en toe even aanzetten

Op mijn iphone kan ik in battery save (spaarmodus\0 zetten.  Dan is er geen background verkeer.  Tenzij WhatsApp

0 pluimen
Mar2
Gewaardeerd verkenner

Ok dank je ik kijk alles eens na 

0 pluimen
Mar2
Gewaardeerd verkenner

Niet gemakkelijk die factuur maar ik denk dat het aan de Smart data ligt..namelijk mijn gsm gekocht op afbetaling. Hoe gaat dit eigenlijk in zijn werk? En hoe werkt die Smart data?

Mvg

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen