annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Go Intense abonnement maar met 1 GB beschikbaar

Topic gestart op: 29-05-23 19h43

Antwoorden: 3 antwoorden

Ivbeve0
Aspirant verkenner

Go Intense abonnement maar met 1 GB beschikbaar

  • Ik heb een Go Intense abonnement met normaal 70GB mobiele data beschikbaar. Sinds deze maand (gestart 25/05), heb ik maar 1 GB beschikbaar en krijg ik verschillende berichten dat ik moet bijbetalen door gebruik buiten abonnement. In mijn detail van verbruik staat enkel mijn bel- en smsverbruik en Surfvolume Smart Data 1 GB. Verder niets. 
Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Helen1
Ervaren genezer

@Ivbeve0 

Staan er mss apps aan op de achtergrond van je gsm die je niet gebruikt? Want die gebruiken ook data.... en komen dan ook buiten surfvolume te staan.

Als je je factuur bekijkt op je Orange app dan zie je waar de extra kosten vandaan komen, mms, extra data, .... daarom heb ik go extreme genomen zodat ik binnen de 33 euro blijf meestal, tenzij ik naar buitenlandse nummers bel ofzo. Maar de prijs is 47, heb je een multiproductvoordeel dan betaal je 33 per maand. Gewoon een tipje.

Ik hoop dat ze het snel kunnen oplossen en uitpluizen.

Veel succes!

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Ivbeve0 goedemorgen,

kijk eens op deze pagina https://www.orange.be/nl/contact

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik vermoed dat enkel de klantendienst dit kan nakijken en rechttrekken ... Wij, ook gewone klanten zijnde, kunnen u in deze helaas niet verderhelpen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen