Mobiel internet
Informatie nodig over mobiel internet? Wil je meer weten over mobiele data? In deze rubriek vind je je antwoorden!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Neleke_7
Ervaren verkenner

Google nest mini

Hallo allemaal

wat zijn de ervaringen met de google nest mini?

bij ons is her best wel zoeken naar wat deze begrijpt.

Labels (1)
28 ANTWOORDEN 28
Wolftje2
Gewaardeerd verkenner

Re: Google nest mini

Ik volg deze graag ... ken er niets van 

Cdt24801
Gewaardeerde sjamaan

@Wolftje2  schreef:

Ik volg deze graag ... ken er niets van 

Ik ook niet Smiley Verrast

Joery79
Leidende verkenner

@Neleke_7 

Ik heb deze al enkele dagen en via Google Home kan je deze installeren en koppelen!!!

Ik gebruik de Nest voor veel dingen, zo kan ik via spraak Netflix, mijn tv en radio bedienen. Als ik informatie nodig heb bv over treinuren of tot hoe laat de winkel nog open is vraag ik het gewoon en krijg ik duidelijke feedback!! Ben er wel tevreden over! Je kan ook via de Nest bellen, maar dat moet ik nog tegoei instellen!!!

Neleke_7
Ervaren verkenner

Dit doen wij er ook mee maar wat hij de eene keer begrijpt en vlot doet wat we vragen begrijpt hij dan de volgende keer weer niet. Ik vind het toch nog zoeken hoe je iets correct vraagt

Movieman
Aspirant genezer

Raad aan om eens naar de filmpjes op Google you tube te gaan kijken omtrent Google nest mini enz.

Neleke_7
Ervaren verkenner

bedankt voor je tip. Lijkt me een goed idee.

0 pluimen
Wolftje2
Gewaardeerd verkenner

Ken er ook totaal niets van ... ik volg

Cdt24801
Gewaardeerde sjamaan

@Wolftje2  schreef:

Ken er ook totaal niets van ... ik volg

Zijn we al met twee ... Smiley Tong

0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

Om het onder de knie te krijgen kun je ook de Google Assistent gebruiken die je kan terugvinden op play store hier heb je de link https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.googleassistant

Kan je gebruiken op je smartphone alsook leert die je stem die je in samenwerking met Google nest mini kan gebruiken. Je smartphone kun je met die app. ook gebruiken op smart toestellen.

Leden met de meeste pluimen