annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Google nest mini

Topic gestart op: 18-11-19 07h02

Antwoorden: 34 antwoorden

Neleke_7
Ervaren verkenner

Google nest mini

Hallo allemaal

wat zijn de ervaringen met de google nest mini?

bij ons is her best wel zoeken naar wat deze begrijpt.

Labels (1)
34 ANTWOORDEN 34
Neleke_7
Ervaren verkenner

Ik gebruik hem vooral voor:

het uur, timer, muziek, openingsuuren van winkels opvragen of een adres laten opzoeken. 

maar je kan ook vragen om iets af te spelen via netflix ed. Op je tv.

 

Movieman
Aspirant genezer

@Neleke_7 nog even een hele goede link die je de werking uitlegt van Google Assistent die er tenslotte voor zorgt dat je Google nest mini goed werkt :

https://androidworld.be/nieuws/google-assistent-activeren/

TomN
Orange-werknemer

Vandaag nog een mini toegevoegd aan de set-up.  Perfect voor in mijn keuken.

's Morgens "hey google, zet Joe FM op in alle kamers" en heb zalig kamer tot kamer m'n favoriete zender via TuneIn 🙂

Movieman
Aspirant genezer

@TomN dan heb ik toch nog een vraagje omtrent de verwarrende info omtrent de promo, er staat ook als je een love pakket hebt dat je recht hebt op een Google nest mini doch moet je eerst Koala nemen terwijl je als je enkel Koala neemt op je smartphone dat ook krijgt ? Op zijn minst verwarrend omdat ik een love pakket heb met 2 smartphone nummers en geen recht op heb zonder noch eens extra Koala te nemen op 1 van de smartphone nummers terwijl je de klant voor 1 jaar zou kunnen binden aan het Love pakket. ? Daar zou Orange toch effe moeten over nadenken. (ondertussen al wel met een Black Fridaydeal in huis gehaald) 

 

 

TomN
Orange-werknemer

Hey @Movieman 

Daarvoor neem je toch best contact op met de collega's van de klantendienst.  Zij kunnen nakijken wat in jouw situatie van toepassing is (niet zo mijn kennisgebied - ben een techie 🙂 ).

Ikzelf zit hier ook maar als gebruiker van de diensten en om hier en daar, waar ik kan, wat verheldering te brengen met eigen ervaring (of ff te zoeken op de site en ernaar te verwijzen).  Voor jouw geval moet ik je ook zelf het antwoord schuldig blijven, daarom dus de verwijzing naar de klantendienst (of misschien een van de andere fellow Tribers die eventueel het antwoord kennen).

Leden met de meeste pluimen