Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-06-24 19h45
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik kreeg van Orange gratis surftegoed. Ze hebben me gefeliciteerd toen ik het accepteerde en zouden een sms sturen wanneer het geactiveerd is. Dat is twee weken geleden. Die sms heb ik niet ontvangen. Het surftegoed ook niet. Wat zal ik doen? Andere provider zoeken of zou het nog in orde komen?
Vraag me af waarom er soms/veel een dreiging moet inzitten dat ze gaan veranderen van provider ?
Dit forum wordt niet gevolgd door Orange - alleen klanten
Als er een klant van provider wil veranderen kan me dat niks schelen - ik ben ook klant
En verder - alsof Orange er iets van zal merken als aantal abonnementen met 1 vermindert
Je kan best eens de klantendienst contacteren. Als gewone klanten, die wij hier allemaal zijn, hebben wij geen inzage in klantendossiers.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |