Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-01-20 12h50
Antwoorden: 8 antwoorden
Wanneer ik met mijn herlaadkaart Tempo Touch met 6,27 € belkrediet probeer gebruik te maken van mobiel internet, dan bekom ik met url
https://denial.orange.be/mcz-prepnomorecredit?
Connexion internet bloquée
Votre volume de surf est épuisé, vous n’avez donc plus accès à internet.
Pour continuer à surfer, cliquez sur le bouton ci-dessous.
Home
Internetverbinding geblokkeerd
Je hebt je surfvolume opgebruikt. Je hebt dus geen toegang meer tot het mobiele internet.
Om verder te surfen, klik hieronder.
--------------------------------------------------
Met 6,27 € belkrediet op een Tempo Touch herlaadkaart lijkt mij deze "Internetverbinding geblokkeerd"-pagina geheel onterecht én de beste manier om snel klanten kwijt te geraken.
Aan Facebook, Twitter,... doe ik niet (meer) mee, via de Orange contact webform
https://www.orange.be/nl/contacteer-ons/online
krijg je na meerdere dagen dan een antwoord:
Contacteer ons op 5100
Zonder er bij te vermelden of 5100 een gratis telefoonnummer of niet is.
Best lomp !
Nu dus via de Orange contact webform
https://www.orange.be/nl/contacteer-ons/online
of 5100 een gratis telefoonnummer of niet is....
Weer dagen wachten op een antwoord.
Ik moet zeggen, Orange doet echt op alle mogelijke manieren hun best om hun trouwe klanten weg te jagen. Kan er iemand op deze Orange Tribe hier krachtdadiger optreden dan "Contacteer de klantendienst" te antwoorden ?
't Is in het belang van Orange
Alvast bedankt
@Cdt24801Inderdaad...
Zoals beloofd, de update.
Via de Ombudsdienst voor Telecommunicatie kreeg ik snel, want al op 5/2/2020, een antwoord vanwege Orange:
Onze klant dient het algemeen tegoed te gebruiken en niet de data van de toegekende promotie.
Op die manier kan het dataverkeer gefactueerd worden via het krediet van 6,27 euro.
Echter begrijpen deed ik dit antwoord niet.
Ik heb helemaal geen toegekende promotie want zo'n toegekende promotie is maar één maand geldig na herladen én mijn laatste herladen van deze sim-kaart dateert al van november 2019.
Verder heeft Tempo Touch geen mogelijkheid om als klant het algemeen tegoed (6,27 €) te gebruiken.
Afhankelijk van waarvoor ik mijn algemeen tegoed 6,27 € gebruik (bellen, sms’en, mms’en, dataverkeer), dient dit automatisch gefactureerd te worden volgens de voor Tempo Touch geldende tarieven, zoals door Orange meegedeeld
:
Bellen 0,25 €/min
Sms’en 0,12 €/sms
Mms’en 0,24 €/mms
Surfvolume 0,50 €/MB
Gelukkig stond er nu ook vermeld:
Een oproep naar 5100 is een gratis nummer voor prepaidklanten.
En zo heb ik als Orange prepaidklant dan dit 5100 nummer gebeld.
Na meerdere keuzes kreeg ik een medewerkster aan de lijn die direct begreep dat mijn Tempo Touch zich niet gedroeg zoals dit product zich diende te gedragen.
Tempo Touch is een ouder product (waarover trouwe Mobistar, nu Orange-klanten nog beschikken) én de nodige technische ondersteuning voor een correct gebruik van het algemeen tegoed met automatisch factureren van bellen, sms’en, mms’en en dataverkeer blijkt te ontbreken.
De medewerkster ging dit doorgeven aan de Orange technische dienst.
Aangezien ik reeds bijna een maand aan het wachten was om kunnen een test uit te voeren met deze sim-kaart (en toestel) waarbij dataverkeer (mobiel internet) vereist was, heeft de medewerkster met haar systeem "ter depannage" 6 € van mijn algemeen tegoed 6,27 € manueel omgezet naar 500 MB dataverkeer.
Hierdoor heb ik de nodige test kunnen uitvoeren.
En tot mijn verwondering kon ik plots als Trouwe klant en Tribe-lid nog gratis 500 MB - 7 dagen geldig extra claimen (wat ik gedaan heb om nog uitgebreider te kunnen testen).
Nu heb ik nog een algemeen tegoed van 0,27 € en aangezien Orange zelf meldt dat e-mail communicatie niet Orange's ding is (zie hier onderaan)
én ik gemerkt heb dat Orange oudere producten (mijn Tempo Touch) niet meer wenst te ondersteunen
en Orange's probleem-oplossend vermogen rampzalig is,
stap ik nu over naar een andere, wel e-mail communicatie-ondersteunende operator (die van het Orange mobiel netwerk gebruik maakt).
Veel succes met de Tribe én bedankt voor de pluim !
Er is echter geen specifiek e-mailadres om Orange te contacteren via onze website www.orange.be.
Er zijn verschillende andere methodes om Orange te contacteren. Deze kan u vinden via volgende link
https://www.orange.be/nl/contact#/
U kan ook contact opnemen met Orange via Facebook,of Twitter.
Verder kan u de meeste antwoorden vinden op onze website via volgende link https://www.orange.be/nl/hulp.
Bekijk ook even onze Tribe Community https://community.orange.be/t5/Tribe-de-Orange-Community/ct-p/nederlands
@Orange_vraag Ik wens je ook veel succes! We zullen er altijd zijn om u te ondersteunen als u in de toekomst van gedachten verandert 😉.
Fijn dat het allemaal goed komt en veel succes met uw nieuwe provider 😊
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |