Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-04-19 22h23
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo iedereen. Ik heb sinds kort een Flybox met abo. Werkt prima, via wifi op m'n iPad, via utp op de pc. Nu wil ik gebruik maken van Orange Cloud. Ik (probeer) te registreren op Cloud, maar... als ik daarna wil inloggen, krijg ik een waarschuwing dat ik de sms moet valideren die me gezonden is ! Gezonden naar het nummer van de sim die in de Flybox zit ! Die kan 'k dus niet lezen ! Dus, ik haal de sim uit de Flybox, steek hem in een gsm, op zoek naar een sms, maar niks... Kan iemand mij vertellen hoe 'k hier te werk moet gaan ? Bedankt bij voorbaat ! Ronald.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als de code naar het nummer van de flybox gestuurd wordt betekent dit toch dat je dat nummer hebt ingegeven. Bij het aanmaken van uw account wordt om een nummer gevraagd. Voer daar dan het nummer van uw gsm in, niet dat van de flybox.
Bedankt Cdt24801, dat probeer ik ! Maakt het dan niet uit als mijn gsmnummer GEEN Orange nummer is ?
Ik ben niet zeker, maar het zou kunnen dat je zonder GSM nummer van Orange ook geen cloud kunt hebben ....
Je kunt het natuurlijk altijd proberen, het ergste dat kan gebeuren is dat het niet werkt ...
Ik heb het geprobeerd met mijn niet-Orange-nummer, in nationale en internationale vorm, maar het werkt niet. Ik krijg de melding : "Orange waarschuwing, registreren mislukt, oorzaak onbekend, probeer het later opnieuw". Wat ik ga doen. Morgen. Bedankt nog voor het meedenken ! Ronald.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |