Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-08-22 16h11
Antwoorden: 3 antwoorden
Beste,
Ik kreeg net een mail dat er een installateur zou komen 9 augustus tussen 8u en 12u. Is het mogelijk om tussen 12u en 15u te komen?
Hopend op een positief antwoord,
Vriendelijke groeten
Kaat Van Cauwenberge
Dag @Kaat1401
Je hebt een mail en sms ontvangen van Orange waarin je installatiedatum werd vermeld. Hier staat ook een link bij en een code om je installatie aan te passen.
Bij het aanpassen van je installatiedatum kun je een nieuwe datum kiezen en ook een nieuw tijdstip. De tijdstippen zijn telkens tussen 8-12u, 10-15u of 13-18u.
(kan ook 12-18u zijn, weet het niet meer zeker)
Bellen naar de klantendienst en vragen dat de technieker pas na 12u komt maar voor 15u heeft geen zin 😉 Ze kunnen dat vermelden in de nota van de technieker maar als jij de eerste bent op zijn ronde dan staat de technieker vroeger aan uw deur...
Je kan natuurlijk altijd iemand anders de wacht laten houden bij jouw thuis tot je thuis bent.
Je kan dat normaal zelf aanpassen via de link in de SMS + met de code die daar ook bij zit.
@Kaat1401 goedenavond,
ik betwijfel dat hoor.
Maar je kan proberen via FB-Messenger je gegevens door te geven.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Of via de nr 5000 op te bellen.
Succes ermee.