annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik meer data bijkopen? Ik heb abonnement

Topic gestart op: 03-09-21 22h31

Antwoorden: 4 antwoorden

Sara-abreux
Rekruut scout

Hoe kan ik meer data bijkopen? Ik heb abonnement

OPGELOST
 
Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Sara-abreux 

Kijk eens via deze link daarin staat precies uitgelegd hoe je meer data kan bijkopen. 

Je kan ook altijd eens zien of je abonnement ook nog bij je past als je data moet bij kopen. Je kan namelijk in je klantenzone zien of er een beter voorstel is dan het huidige abonnement wat je nu hebt. Eventueel heb je ook de mogelijkheid om je abonnement voor één maand te verhogen als je dat beter uitkomt. Je kan namelijk 12 keer per jaar je abonnement aanpassen naar boven of naar beneden net wat je nodig hebt. 

Houd daar wel rekening mee dat je een aanpassing enkel eens per maand kan doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

Tagnieuw.jpg

@Sara-abreux  heeft het antwoord van @patrick2 je geholpen?

Zo ja mag je deze aanvinken als oplossing accepteren.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sara-abreux 

Kijk eens via deze link daarin staat precies uitgelegd hoe je meer data kan bijkopen. 

Je kan ook altijd eens zien of je abonnement ook nog bij je past als je data moet bij kopen. Je kan namelijk in je klantenzone zien of er een beter voorstel is dan het huidige abonnement wat je nu hebt. Eventueel heb je ook de mogelijkheid om je abonnement voor één maand te verhogen als je dat beter uitkomt. Je kan namelijk 12 keer per jaar je abonnement aanpassen naar boven of naar beneden net wat je nodig hebt. 

Houd daar wel rekening mee dat je een aanpassing enkel eens per maand kan doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Milada38
Aspirant verkenner

J'ai commandé un abonnement que je n'ai pas encore reçu, comment est-ce possible ?

0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

@Milada38 eeeuhhhh...?, c'est une réponse mal placée je pense.
Je pense plutôt que vous voulez poser une question ? Il est préférable de créer un nouveau sujet dans la section appropriée du forum.

ps : la dernière réponse à ce message remonte à plus d'un an 😉

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen