annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe mobiel internet delen naar samsung tab A

Topic gestart op: 14-12-19 17h29

Antwoorden: 25 antwoorden

Febeferre
Gewaardeerd verkenner

Hoe mobiel internet delen naar samsung tab A

Hoe kan ik mijn internet delen met de tablet van de kindjes? Krijg het niet in orde.

Labels (1)
25 ANTWOORDEN 25
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Febeferre 

Wat lukt er dan niet? Kun je op de tablet uw WiFi hotspot van uw foon zien?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Febeferre
Gewaardeerd verkenner

Ja maar krijg geen verbinding gemaakt.  Mislukt telkens 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Febeferre  schreef:

Ja maar krijg geen verbinding gemaakt.  Mislukt telkens 

Probeer eens verschillende paswoorden. Combineer letters, cijfers, grote en kleine letters; Desnoods ook leestekens. En niet minder dan 8 karakters.

Het mag een moeilijk paswoord zijn, eens aangelogd en "onthouden" hoeven de kinderen het toch niet vanbuiten te leren.

ik denk er net aan: ook de naam van uw WiFi kan een rol spelen. Je gebruikt toch toevallig niet een naam die ergens in uw buurt reeds in gebruik is? Want dan kan uw tablet de verkeerde WiFi uitkiezen en is het paswoord niet juist ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Febeferre 

Ik heb eens in mijn foon gekeken (want ik gebruik dat ook regelmatig) en daar heb ik een setting zien staan die misschien roet ik het eten kan gooien:

Wanneer ik in de instellingen ga kijken staat er onder de naam van mijn WiFi die ik uitstraal in rode letters: "alle apparaten mogen verbinding maken"

Wanneer je dan rechts boven op de drie bollekes klikt krijg je daar een setting: "toegestane apparaten". Indien die dus niet op "alle apparaten" staat, moet je in uw foon uw tablet zelf toevoegen als toegestaan apparaat. Of de setting wijzigen in "alle apparaten zijn toegestaan".

Tomorrow is another day

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Febeferre 

En misschien nog een derde piste: de beveiliging. Welk protocol heb je ingesteld? Ik heb op mijn hotspot bvb WPA2-PSK ingesteld.

Misschien heb jij een protocol ingesteld waar je tablet niet mee overweg kan? Over welke tablet (merk en type, ouderdom) gaat het?

Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen