annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoelang nog Femtocell?

Topic gestart op: 18-10-21 18h33

Antwoorden: 2 antwoorden

HowdyThere
Aspirant verkenner

Hoelang nog Femtocell?

Howdy There,

Bij Proximus hebben ze recent een brief rondgestuurd dat de Mobile Coverage Box vanaf apr/2022 stopgezet wordt (stopzetten 3G onderleverancier) met als oplossing dat je VoWifi kan gebruiken.
Jammer echter dat slechts een handvol gsm's ondersteund wordt in hun VoWIFI en dat er dus heel wat mensen zullen zijn met opnieuw slechte ontvangst in huis.

Twee oplossingen:
- nieuwe gsm kopen (liefst niet uiteraard)
- bij operator gaan die wel nog een dergelijke oplossing biedt.

Nu was ik sowieso al aan het kijken om te optimaliseren en lag mijn voorkeur bij een Orange Pack, met dan nadien een aan te vragen femto-cell.
Als deze echter ook buiten dienst zou gaan wegens stopzetten van 3G is dit natuurlijk ook geen lange termijn oplossing en zoek ik alsnog naar iets anders.

Zou er mij iemand kunnen bevestigen dat er geen stopzetting voorzien is voor de femtocell op korte termijn?

Alvast bedankt voor jullie feedback!
  

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@HowdyThere goedemorgen,

van mij krijg je deze al:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@HowdyThere 

Voor ons is dit ook niet gekend of er een stopzetting komt van de Femtocell. Dit is iets wat orange zelf op termijn beslist en wat er wel of niet gaat komen. Hier ga je daar dus geen duidelijk antwoord op krijgen of dit ooit dan wel of niet stop gezet wordt. 

Het is natuurlijk wel zo dat technologie veranderd. Hierdoor zijn de providers dus ook diegene die mee veranderen want als het kosten besparend is zal dit ook gebeuren. 

Zou gewoon afwachten wat er gaat gebeuren en als je al van zins bent over te gaan zou ik gewoon overgaan en de Femtocell erbij bestellen. 

Voor de rest kan ik er niks op zeggen aangezien wij hier allemaal klant zijn en geen medewerkers van orange.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen