annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoge factuur

Topic gestart op: 08-05-20 07h54

Antwoorden: 5 antwoorden

lieselot-1
Ervaren verkenner

Hoge factuur

OPGELOST

Ik heb eens een hoge factuur gehad een tijdje geleden. Ik ging naar mijn orange-app, het bedrag buiten de bundel bleef stijgen tot 50 euro. Ik kan zelf niet bedenken waarvan dit bedrag kwam. Ik kon ook niet terugvinden waardoor dat bedrag bleef stijgen op mijn factuur. Wat kan ik doen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

In de Orange App, @lieselot-1 kun je ook de gedetailleerde factuur zien ( evt doorsturen naar je mail)

Verder kun je in de klantenzone ook je gedetailleerde factuur zien en evt printen

Je vindt er alles terug

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

misschien naar het buitenland getelefoneerd.

België telt nog altijd kosten.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
lieselot-1
Ervaren verkenner

@Josette Ik heb niet naar mijn weten naar het buitenland gebeld.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

In de Orange App, @lieselot-1 kun je ook de gedetailleerde factuur zien ( evt doorsturen naar je mail)

Verder kun je in de klantenzone ook je gedetailleerde factuur zien en evt printen

Je vindt er alles terug

lieselot-1
Ervaren verkenner

@Gregory 

Bedankt voor de tip

Leden met de meeste pluimen