Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-04-21 15h20
Antwoorden: 4 antwoorden
Het gaat hier om een oude Mobistar 4g modem. Merk is huawai b310 c14c. We hebben al meerdere malen uitgezocht hoe we op zo een modem poorten kunnen forwarden. Telkens zonder succes. We zouden deze poorten moeten kunnen forwarden om de beelden van een camera systeem van op afstand te kunnen bekijken. Deze modem staat aan een klant zijn caravan en hij wil deze beelden thuis op zijn smartphone kunnen bekijken als hij daar niet is. Wie kan mij helpen. Gaat dit met deze modem of moet de klant een nieuwer model aanschaffen.
@Krikke1981 Als je van op afstand binnen wil zul je eerst een publiek IP adres nodig hebben.
Heb je dat al ? Indien niet zie Opgelost: Publiek apn op flybox - Tribe (orange.be)
Beste
nee nog niet gedaan.
heb al verschillende keren met orange gebeld om uit te leggen wat ik juist allemaal moet doen maar niemand kan mij daar helpen. Ze vallen precies uit de lucht als je die vraag stelt.
grts
dan zou ik de vraag stellen via Facebook @Krikke1981
(1) Wat je in de modem moet veranderen - denk apn van web.res.be naar web.res,pro - maar ben daar niet zeker van
(2) Orange moet wat activeren of veranderen
Good luck en laat weten hoe het afloopt
Thanks
doe ik zeker
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |