annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Iedere maand 1 GB gratis gedurende 4 maanden

Topic gestart op: 14-06-20 12h13

Antwoorden: 3 antwoorden

Bean
Gewaardeerd verkenner

Iedere maand 1 GB gratis gedurende 4 maanden

Hallo,

Heeft misschien iemand hetzelfde probleem? Ik heb in mei het cadeau "Iedere maand 1 GB gratis gedurende 4 maanden" geactiveerd. In mei heb ik de 1 gb ontvangen, vanaf juni niet meer. Ik ben Tempo Giga btw, geen abonnement.

Niet veel zin om naar orange te bellen dus eerst eens rondhoren hier 🙂

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Bean  dan ga je toch spijtig genoeg met de klantendienst moeten bellen en vragen waarom je het niet meer hebt gehad. Wij zijn hier geen klantendienst en enkel klanten dus waarom hebben wij geen zicht op. Misschien kan je hier wachten tot er andere Tribers je een bericht geven maar dat die dat probleem ook hebben zou een kleine kans zijn. Mijn advies : bel de klantendienst en vraag het na of stuur via Messenger of Twitter. Dan moet je niet bellen en niet wachten aan de lijn. Zij zullen je dan terug een bericht sturen als het is opgelost of ze bellen je terug.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Bean
Gewaardeerd verkenner

Ok bedankt 🙂 zal het eens via messenger proberen

patrick2
Wijze
Wijze

@Bean  ik persoonlijk doe dat graag via messenger. Moet niet wachten en ze hebben de tijd het uit te zoeken. Als er een oplossing dan hoor ik het of lees ik het wel. Ben daar ook altijd erg goed geholpen geweest met de vragen die ik heb gesteld.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen