annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik krijg een waarschuwing na aanzetten 4g

Topic gestart op: 24-07-22 10h41

Antwoorden: 3 antwoorden

BjornSnoopy
Aspirant verkenner

Ik krijg een waarschuwing na aanzetten 4g

Hallo mijn belwaarde is al enige tijd vervallen maar als ik 4g aanzet krijg ik dut te zien: Het netwerk waarmee u verbinding probeert te maken, heeft beveiligingsproblemen.

Zo hoort de weergegeven inlogpagina misschien niet bij de weergegeven organisatie.
 
Is dit normaal? Je kan het ook op de foto's zien. Alvast bedankt voor de hulp.
Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Koach
Ervaren verkenner

@BjornSnoopy  Als je een abonnement hebt , dan zie je dit bericht omdat je over je 160GB bent gegaan ( Go Extreme )  160GB is het maximum dat je kan gebruiken ,als je herlaadkaart hebt dan is het omdat je inderdaad geen data meer hebt , ik heb die fout ook gezien vroeger , dus is normaal.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Koach 

Heb je ergens een referentie naar dat je in de Go Extreme maar maximaal 160 GB kan en mag verbruiken ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@BjornSnoopy 

Zelf ken ik de melding niet maar lees je eigen tekst nog eens ? 


@BjornSnoopy  schreef:

Hallo mijn belwaarde is al enige tijd vervallen maar als ik 4g aanzet krijg ik dut te zien: Het netwerk waarmee u verbinding probeert te maken, heeft beveiligingsproblemen.

......knip 

Als je geen belwaarde hebt dan zou het kunnen zijn dat je dus ook niet op 4G kan gaan en dat je daarom deze melding krijgt. Heb zelf geen herlaadkaart dus ben ook niet geheel zeker of dit de oorzaak kan zijn. Zou dan in dit geval er eens wat tegoed op zetten en dan nog eens zien of je dezelfde vermelding hebt. Moet niet veel zijn je kan al voor € 10 erop zetten. 

Vergeet ook niet dat wanneer je binnen een jaar niks erop zet dat dan je nummer ook komt te vervallen. Dan ben je alles kwijt dus misschien dan ook wel een reden om er toch iets op te zetten als was het maar om je nummer te behouden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen