annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Is data via Flybox echt onbeperkt?

Topic gestart op: 10-11-19 19h02

Antwoorden: 10 antwoorden

Torvicx
Gewaardeerd verkenner

Is data via Flybox echt onbeperkt?

Hallo

Volgens de voorwaarden vermeld op de website van orange.be zou ik met mij flybox onbeperkt kunnen surfen. Weliswaar aan verlaagde snelheid wanneer de actieve bundels opgebruikt zijn, maar de connectie met internet zou moeten blijven bestaan. Niet dus.

Nadat mijn 150G opgebruikt was werd ik automatisch doorgestuurd naar een webpagina van orange met de foutieve melding dat mijn sim in een verkeerde modem zou steken, wat pertinent niet waar is!

Ik heb net een extra optie van €10 moeten bijnemen om terug weer te kunnen surfen. Orange jaagt me dus op kosten terwijl zijzelf beweren dat alleen de datasnelheid verlaagd wordt bij overschrijden van de actieve bundels. Nergens op de website wordt gewaag gemaakt van enig surflimiet.

Heb trouwens 4 keren moeten bellen naar de klantendienst met wisselend resultaat. Eerst wordt er getracht me wijs te maken dat een datalimiet normaal is, er wordt naar het model van mijn wifi-modem gevraagd, wordt in wacht gezet waarna de verbinding wegvalt, etc...

Uiteindelijk lijkt er nu een ticket te zijn opgemaakt maar dit heeft dus veel voeten in de aarde gehad. Simpel is anders.

Kortom als orange nergens op de website van een datalimiet gewaagt dan mag er ook geen datalimiet zijn. Wens een deftige uitleg en de terugstorting van mijn €10.

Heb bijlage toegevoegd van de webpagina waarnaar ik automatisch werd doorverwezen to.

 

Gegroet.

 

 

 

 

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
Anonymous
Niet van toepassing

@Torvicx 

Ik was nog eens aan het denken:

Misschien je Flybox eens terug herstarten en de simkaart er uithalen en terug insteken!
Normaal moet je kunnen surfen op verlaagde snelheid (Heb zelf ook een Flybox gehad, bij mij ging dit)

Je kan ook je situatie eens aan Orange uitleggen via FB, want ik weet dat het via de gewone weg (5000) soms nogal stroef verloopt!!

Anonymous
Niet van toepassing

@Torvicx 

Als je surfvolume op is kan je normaal surfen aan een verlaagde snelheid van 256 kbps. Maar 256kbps stelt echt niets voor, kan je in mijn ogen niets mee doen!

De enigste oplossing voor je flybox is dan volume bijnemen, wil je fatsoenlijk surfen

Een andere optie is vast internet nemen!!! (Love duo/trio)

 

 

Sloebers
Veteraan verkenner

Dan ben je met arend abo nog rapper als surf Date op is want die ga 512 kbps dat is ook zeer traag maar vast internet pakken is besten maar keus is aan u love duo of love trio 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Sloebers  schreef:

Dan ben je met arend abo nog rapper als surf Date op is want die ga 512 kbps dat is ook zeer traag maar vast internet pakken is besten maar keus is aan u love duo of love trio 


Maar met Arend kun je niks aanvangen op een FlyBox hé .... Daar heeft TS niks aan ...

En TS zal wel een reden hebben om een FlyBox te hebben ipv vast internet.

P.S. Voor diegenen die forumtaal niet gewend zijn: TS staat voor Topic Starter. Zo hoef je nooit naar zijn/haar naam te zoeken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Sloebers
Veteraan verkenner

Née maar ik ken mensen die zoon kleine kaske hebben voor 4g om te zetten in internet te werken bevoorbeelt kaske waar u gsm sim kaartje kan insteken in zoon 4g kaske zet dat om in internet maar gij moet pin code uit zetten van u sim kaartje als u sim kaartje daar in steekt als ik niet vergeet trek daar foto van

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen