annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MMS werkt nog niet op nieuwe smartphone

Topic gestart op: 13-07-20 16h21

Antwoorden: 20 antwoorden

Leentje1973
Veteraan verkenner

MMS werkt nog niet op nieuwe smartphone

Hallo

Ik heb sinds kort een nieuw toestel (smartphone Samsung A20), en MMS is nog niet mogelijk.

Kan iemand mij zeggen wat er allemaal moet worden ingevuld bij instellingen en bij welktoegangspunt enz?

Waar wat enz?

Telefonisch konden (of wilden) ze niet helpen. Vorige keer wel bij nieuw toestel.

PS hierbij alvast 1 bijlage (printscreenà van de het huidige toegangspunt "Orange MMS - MMS.BE"

In de volgende 2 post de 2 andere printscreens van dit toegangspunt zoals het nu is ingevuld

Thanks!

Labels (1)
20 ANTWOORDEN 20
Leentje1973
Veteraan verkenner

Een welke van de 3 toegangspunten staat bij jou aangevinkt? Bij mij is dat "orange internet", en ik krijg ook niks anders aangevinkt.

Bij "berichten" kan ik nergens meer een afbeelding selecteren. Dus werkt niet.

PS Patrick, ik sta niet op FB en heb dus geen Messenger. Ik sta ook niet op Twitter.

Ik had vroeger ook veel behulpvaardigere mensen aan de lijn bij Orange, dit waren duidelijk mensen die er geen zin in hadden. Ik zal eens naar de winkel gaan.

Bedankt voor de hulp!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Leentje1973 

Ja, bij mij is dat ook "Orange Internet" dat aangevinkt staat, en inderdaad, de andere twee kan ik ook niet activeren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Leentje1973 

Ikheb zonet bij wijze van test een SMS gemaakt, daar een afbeelding aan toegevoegd en verstuurd, het werd een MMS en is probleemloos verstuurd.

En mijn instellingen zijn dus echt waar identiek aan de uwe.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Leentje1973 

Ik heb eens een screenshot gemaakt van mijn foon. Wanneer ik het item "Berichten" open en ik kies een bestemmeling krijg ig ik onderstaand beeld. Linksonder, in het rode ovaal dat ik erop getekend heb, zie je verschillende icoontjes die allemaal toegang bieden tot een mogelijkheid om een afbeelding toe te voegen. Heb jij deze icoontjes niet?

Screenshot_20200716-003052_Messages.jpg

Tomorrow is another day

0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

Nee idd heb ik niet. Op vorige wel. Tis net dat dat ontbreekt. Hierbij ook een screenshot.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen