annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MMS werkt nog niet op nieuwe smartphone

Topic gestart op: 13-07-20 16h21

Antwoorden: 20 antwoorden

Leentje1973
Veteraan verkenner

MMS werkt nog niet op nieuwe smartphone

Hallo

Ik heb sinds kort een nieuw toestel (smartphone Samsung A20), en MMS is nog niet mogelijk.

Kan iemand mij zeggen wat er allemaal moet worden ingevuld bij instellingen en bij welktoegangspunt enz?

Waar wat enz?

Telefonisch konden (of wilden) ze niet helpen. Vorige keer wel bij nieuw toestel.

 

PS hierbij alvast 1 bijlage (printscreenà van de het huidige toegangspunt "Orange MMS - MMS.BE"

In de volgende 2 post de 2 andere printscreens van dit toegangspunt zoals het nu is ingevuld

Thanks!

 

Labels (1)
20 ANTWOORDEN 20
Leentje1973
Veteraan verkenner

Heb gebeld maar konden of wilden me niet helpen. Ongemotiveerde jongemannen ad lijn 2x. De eerste hing gewoon op, de andere zei dat hij daar niks over wist. Nogal onprofessioneel. Ik moest nr een orange center gaan. Bij vorige nieuwe gsm.werd ik wél geholpen met die probleem aan de telefoon...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Leentje1973  dat vind ik erg kort door de bocht. Heb ooit 2 misschien 3 keer de klantendienst gebeld en ben daar altijd goed geholpen geweest de rest doe ik via Messenger. Maar dan raad ik jou ook aan het via Messenger of Twitter te doen. Daar dien je wel te wachten op de een antwoord dat zal niet voor direct zijn maar misschien morgen anders overmorgen. Want zij sturen jou vraag naar de juiste diensten binnen Orange en kijken dat graag voor je na.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

Wat vind je kort door de bocht? Ze waren echt niet vriendelijk hoor. De ene hing op, de andere zei dat hij er echt niks van wist. 

 

Ps ik heb de configuratie ingesteld maar nog steeds niet. Vreemd he.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Leentje1973  Bedoel met kort door de bocht hoe hun gereageerd hebben want die ervaring heb ik niet. Maar goed dat is wat anders.

Stuur eens via Messenger of Twitter en vraag het daar eens. Want ik denk ergens een profiel fout achterliggend dat niet juist is. Je hebt via Messenger of Twitter ook niet direct antwoord want hun sturen dat naar de juiste dient. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Leentje1973 

Ja hoor, de settings zijn volledig identiek. En ja, bij mij werkt MMS wel. Ik heb nog niet zo heel lang geleden nog extra aangerekend gekregen op mijn factuur omdat mijn SMS te lang was en automatisch omgezet werd in MMS. Nu kost dat niks meer extra, maar toen nog wel. Vroeger, bij Telenet, werkte dat van geen kanten. die MMS.  Nu, bij Orange geen probleem. Ik heb een Samsung S8 met android 9

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen