annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Meer date bij Cheetah abonnement

Topic gestart op: 09-11-19 11h01

Antwoorden: 68 antwoorden

StijnenD
Aspirant verkenner

Meer date bij Cheetah abonnement

Is er een vernieuwing in het Cheetah abonnement?
Sinds vandaag opééns 15gb aan surfvolume gekregen.

Labels (1)
68 ANTWOORDEN 68
Cdt24801
Wijze
Wijze

Een compensatie voor het wegvallen van Coyote zal het wel niet zijn ... De gratis Coyote (wat overigens niet voor iedereen een nuttig "cadeau" was) was sowieso al ten grave gedragen, en dat vervangen door een gratis verdubbelen van de data (waar dus WEL iedereen van kan genieten), daar geloof ik niks van.

Trouwens, dan zou het voor Koala ook het geval moeten zijn, en dat is het toch niet, voor zover ik weet ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  voor koala staat er niks op in het screenshot. Denk dat het beste is af te wachten wat er gaat gebeuren. Als ik nu cheetah neem heb ik volgens de tariefwijziging 16,5 GB , ik heb er wel een gsm aan gekoppeld.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Daarom ook dat ik zei dat het in geen geval een compensatie is voor het wegvallen van Coyote.

BTW, dat wegvallen ... er was aangekondigd dat het in april dit jaar ging eindigen, maar het werkt nog steeds. En als je een beetje zoekt op de Orange website kun je vinden dat het nog steeds bij Koala, Cheetah en Arend abo's bijgegeven wordt. Kijk hier maar eens.

Het is wel zo, zie screenshot een beetje hoger van @KurtC dat het niet in de elementen van uw abo vermeld staat in de app.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  dat klopt de vermelding staat er niet meer. Maar vermits het bij jou wel werkt nog en bij sommige andere ga ik er ook niet vanuit dat het een compensatie is. Maar toch wel raar dat in eens die data verhoogd is zonder dat we daar van op de hoogte gebracht zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Coyote zit er dus nog steeds in, maar er wordt blijkbaar geen nadruk op gelegd. Het enige waardoor je het weet is door de app te downloaden en u te registreren om de app te gebruiken. Dan moet je klikken op een oranje balk met de tekst "ik ben orange klant" en dan ga je verder zonder te moeten betalen.

Wel niet vergeten uw WiFi af te zetten, het moet via 4G, want ze controleren uw gsm nummer om te zien of je wel op hun lijst van Orange klanten staat.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen