Mobiel internet
Informatie nodig over mobiel internet? Wil je meer weten over mobiele data? In deze rubriek vind je je antwoorden!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

Re: Meer date bij Cheetah abonnement

İdd, Orange is de beste! 

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Mustii61  orange is zeker niet slecht bezig !!! Het kan altijd beter maar ja daar is de Tribe ook voor he ideeen met elkaar te delen !!

Patrick2 |    Wees wie je bent ,niet wie de wereld wil dat je bent! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Leidende sjamaan

@patrick2  schreef:

@Cdt24801  inderdaad maar men weet nooit he !

Denk wel , terug komend op de andere post @Cdt24801  dat na deze 30 GB de teller echt stopt en dat men buiten bundel gaat verbruiken. Maar ja het is nog altijd 10 GB meer die men krijgt dan bij Arend.

Het verschil met Arend is wel dat de limiet overschrijden niets extra kost bij Arend, je wordt enkel op smalband gezet. Bij de lagere abo's kom je buiten bundel en gaat de kassa rinkelen ...

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Cdt24801  dat klopt helemaal men kan bij Arend door surfen. Maar als cheetah nu met Love 30 GB is kan men de Arend net zo goed 40 GB geven en als die op zijn aan verlaagde snelheid door surfen. Het is maar een suggestie 🙂

Patrick2 |    Wees wie je bent ,niet wie de wereld wil dat je bent! 
0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@patrick2  schreef:

@Cdt24801  dat klopt helemaal men kan bij Arend door surfen. Maar als cheetah nu met Love 30 GB is kan men de Arend net zo goed 40 GB geven en als die op zijn aan verlaagde snelheid door surfen. Het is maar een suggestie 🙂

Eigenlijk zou dat niet meer dan fair zijn tov de huidige Arend gebruikers. Want zij betalen nu meer dan een Cheetah eigenaar en krijgen minder ...

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

In een Love pakket welteverstaan ...

Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Zo ja, schakel ik over naar de Cheetah! 

Highlighted
Leidende sjamaan

@Aselintarcan  schreef:

Zo ja, schakel ik over naar de Cheetah! 

Tot hiertoe weten we enkel dat Cheetah in een Love pakket 30 GB data heeft (maar als je doorbuiten gaat kost het geld) en dat Arend in een Love pakket 20 GB data heeft (maar als je daarbuiten gaat kost het niets, je word wel op smalband gezet).

Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

Gisteren was mijn overschakeling naar Cheetah in orde, net een sms gekregen dat mijn bonus (dubbele data) actief is!

Het gaat precies wel vlug nu bij Orange 🙂

Mijn probleem met mijn gratis 1gb is gisteren ook opgelost, gebruik nu momenteel eerst deze.

Highlighted
Leidende sjamaan

@Anonymous 

Prachtig, altijd fijn om goed nieuws hier ook te posten !! Smiley Vrolijk

Tomorrow is another day
Leden met de meeste pluimen