Mobiel internet
Informatie nodig over mobiel internet? Wil je meer weten over mobiele data? In deze rubriek vind je je antwoorden!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant scout

Re: Meer date bij Cheetah abonnement

Raar

0 pluimen
Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Ik heb het eens even nagekeken via m'n klantenzone.
Als ik nu wijzig heb ik 30Gb om te surfen. Ik vind het dus ook vreemd, dat je er niets van kan terug vinden op de site van Orange!!

Highlighted
Leidende sjamaan

@Anonymous  schreef:

@ allen

Moest ik Cheetah nemen in mijn Love pakket, dan zou ik in theorie 15gb + 15gb hebben?
Dat is dan meer dan Arend, want die is maar tot 20gb onbeperkt.

Ja dat klopt, voor zover wij dat kunnen nagaan natuurlijk. Maar volgens de huidige regels is dat correct.

Ik vermoed daarom dat dit ofwel verminderd zal worden ofwel dat Arend ook een upgrade krijgt (het "onbeperkt" dan welteverstaan)

0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

Ik zie niets meer staan van mijn abonnement bij coyote , volgens mij werkt deze nog wel. 

Of is dit een compensatie daarvoor ? Screenshot_20191111-204100.jpg

0 pluimen
Highlighted
Ervaren sjamaan

@KurtC denk niet dat het een compensatie hiervoor wordt dus dat de coyote wel blijft bestaan.

@allen , misschien beter wachten tot morgen of eventueel tot na middernacht om te zien of de website aangepast is of wordt. Want iedereen heeft ineens 15 GB staan dus er zal wel iets van waar zijn. Maar wel erg raar dat er niks gecommuniceerd is geweest door Orange of de communicatie komt nog. Zou dat betekenen dat elk abonnement wordt aangepast ?

Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

Ik ga zelf nog even wachten met een wijziging van m'n abonnement, tot Orange hier officieel heeft over gecommuniceerd!!!

Highlighted
Ervaren sjamaan

@Anonymous  ik denk dat dat ook het beste om te wachten tot er een officiele communicatie volgt.

Highlighted
Leidende sjamaan

Een compensatie voor het wegvallen van Coyote zal het wel niet zijn ... De gratis Coyote (wat overigens niet voor iedereen een nuttig "cadeau" was) was sowieso al ten grave gedragen, en dat vervangen door een gratis verdubbelen van de data (waar dus WEL iedereen van kan genieten), daar geloof ik niks van.

Trouwens, dan zou het voor Koala ook het geval moeten zijn, en dat is het toch niet, voor zover ik weet ...

Highlighted
Ervaren sjamaan

@Cdt24801  voor koala staat er niks op in het screenshot. Denk dat het beste is af te wachten wat er gaat gebeuren. Als ik nu cheetah neem heb ik volgens de tariefwijziging 16,5 GB , ik heb er wel een gsm aan gekoppeld.

Highlighted
Leidende sjamaan

@patrick2 

Daarom ook dat ik zei dat het in geen geval een compensatie is voor het wegvallen van Coyote.

BTW, dat wegvallen ... er was aangekondigd dat het in april dit jaar ging eindigen, maar het werkt nog steeds. En als je een beetje zoekt op de Orange website kun je vinden dat het nog steeds bij Koala, Cheetah en Arend abo's bijgegeven wordt. Kijk hier maar eens.

Het is wel zo, zie screenshot een beetje hoger van @KurtC dat het niet in de elementen van uw abo vermeld staat in de app.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen