annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Minder internet verbinding, ook in huis. Hoe komt dit?

Topic gestart op: 21-05-23 08h27

Antwoorden: 5 antwoorden

Helen1
Ervaren genezer

Minder internet verbinding, ook in huis. Hoe komt dit?

Beste mensen,

Ik heb de laatste tijd slechtere en slechtere verbinding met het internet, wifi thuis, en 4g onderweg. En als ik wifi iit doe dan maakt het geen verschil. Kan iemand mij raad geven?

Klantendienst heeft me een nieuwe code gegeven voor 5g maar doet weinig verschil.

En heb de wifi uitgezet en herstart. Is al vervangen geweest.

Ben radeloos.

Bedankt voor jullie feedback!

 

Labels (4)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
fregilcy
Veteraan verkenner

Ik dacht het vroeger ook, normaal mag ik geen problemen hebben maar uw keuken heeft veel elektrische toestellen, en in uw muren lopen draden dat speelt allemaal mee, het beste is een versterking of Mesh wifi dat verbeterd de toestand aanzienlijk. Dat zijn nu eenmaal de feiten, de gsm was juist hetzelfde op sommige plaatsen heel goede verbinding in sommige woningen bijna geen alles wat zendt en ontvangt is onderhevig aan de omgeving. veel sterkte 

 

 

0 pluimen
fregilcy
Veteraan verkenner

Wifi hangt van veel zaken af, waar hangt de modem, zijn er veel muren tussen modem en pc, of elektrische toestellen, vb. microgolf , wasmachines , zelfs de afzuigkap van de keuken  had bij mij invloed op de wifi, het best is wifi versterkers enz. jammer genoeg zetten de providers de modem waar de kabel het huis binnenkomt en over het algemeen is dit in een verloren hoekje enz. maar dat zijn nu eenmaal de regels .

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

Wifi / madem hangt vlak naast de living en keuken. Dus geen reden dat het niet zou mogen slecht werken.

0 pluimen
Case321
Veteraan verkenner

Wat WiFi thuis betreft heb ik de Orange Mesh WiFi besteld (3€/maand) en alle WiFi problemen zijn opgelost (zie mij vorig topic). Wat 4g/5g onderweg betreft, ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Maar dit kan aan zoveel verschillende oorzaken liggen. Bvb type smartphone, woon je dichtbij de grens, platteland, enz… Maar heb alle 3 de grote providers gehad sedert het begin van mobiele data en Orange komt er voor mij als beste uit. Zowel in België als het buitenland.

Yves

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen