annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel internet in het buitenland.

Topic gestart op: 05-09-22 13h58

Antwoorden: 2 antwoorden

Bieke1
Gewaardeerd verkenner

Mobiel internet in het buitenland.

Kan het zijn dat ik bij mijn verbruik in de app. Mobiel internet in het buitenland 30€ zie staan terwijl ik nog 2 GB in surfvolume heb opdezelfde dag. Nieuwe facturatieperiode is pas gisterenavond gestart en ik ben niet online geweest?

Labels (3)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Bieke1
Gewaardeerd verkenner

Wij hebben allen het go light abonnement, waar de 2 GB aan data in zit. Gisterenavond begon de nieuwe factuurperiode. Van de 2 GB die in het abonnement zitten werd niets verbruikt. Maar toch krijgen we vandaag een bericht van traveldata dat de limiet van 30€ bereikt is. En dit staat ook in de app als buiten bundel, maar hetgeen in de bundel is nog niet verbruikt. Dat versta ik niet. Bijkomend is dan nog dat mobiele data meestal afstond en we niet online zijn geweest. Ik begrijp het echt niet.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Buiten belgie, maar in europa (zone 1) is internet beperkt tot 40 GB, daarna kost het - zie onder

Wat die 2 GB zijn weet ik niet juist.  Er zit ook wat vertraging in de update van Orange app voor de gegevens van het buitenland

Je zult je factuur moeten afwachten om te weten wat het juist is - dan de gedetailleerde factuur bezien

Inbegrepen in je Go Extreme abonnement

  • Onbeperkt sms'en
  • Onbeperkt bellen
  • 70 GB data per maand
    Vanaf 70 GB surf je in België verder aan een snelheid van 512 kbps. In de EU kan je vanaf 40 GB blijven surfen aan 0,002178 €/MB.

Van en naar het buitenland

In de EU: gebruik je je belminuten inbegrepen in je abonnement.
Wat betreft het surfvolume, eens je 40 GB zijn opgebruikt surf je aan een prijs van 0,002178 €/MB.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen