Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-11-21 14h42
Antwoorden: 19 antwoorden
Omdat ik af en toe mobiel internet nodig heb zou ik een (al wat oudere 3G) dongle van Huawei (K3565) willen gebruiken. Nadat ik er een orange sim kaart heb ingestoken , zie ik dat er een verbinding opgebouwd wordt (bericht is WCDMA Orange B). Echter de internet verbinding komt niet tot stand. Mijn pc is een windows 10 . In de log hiervan zie ik het bericht van de RASclient: "The error code returned on failure is 720". Is er iemand die dit al eens heeft doen werken? En vooral, is dit eigenlijk wel mogelijk?
alvast bedankt
J
Dat is een snelle reactie!
Inderdaad een tempo friends. Maar ik kon belkrediet omzetten naar mobiele data, hetgeen ik ook gedaan heb. Maakte geen verschil.
Mvg
J
Meestal ben ik wel online hoor 🙂
Wat je wel kan proberen is om je gewone simkaart van je abonnement eens te testen. Want het kan ook zijn omdat het een herlaadkaart is dat die dus niet wil verbinden.
Wat je ook nog kan nakijken zijn je APN instellingen of die hetzelfde staan als op je gewone gsm bij Orange.
beste,
ik heb mijn 'tempo friends' eens in een oudere smartphone gestoken (samsung galaxy fame). Het resultaat was dat ik een HSPA verbinding kreeg en kon surfen op het internet (wifi heb ik eerst afgezet natuurlijk). Volgens de smartphone heb ik 3,3 MB verbruikt.
Mijn probleem is dus gerelateerd aan de usb dongle en niet de prepaid kaart. Voor de goede orde moet ik wel vermelden dat deze 'gelocked' was en dat ik die dus heb moeten flashen.
Goed idee. Zal dat eens proberen maar dat kan pas binnen een week.
Ik houd u op de hoogte
Mvg
J
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
4 | |
2 | |
1 |