annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel internet werkt niet! Help!

Topic gestart op: 04-09-21 10h20

Antwoorden: 4 antwoorden

CharlieD
Aspirant verkenner

Mobiel internet werkt niet! Help!

Hallo iedereen

Ik had een abonnement van mijn werkgever maar door veranderen van werk heb ik zelf een abonnement moeten regelen. Dat is gisteren in orde gebracht bij Orange. Nu ik kan bellen en berichten versturen maar mijn mobiel internet werkt niet. Aan wat zou dit kunnen liggen? Moet je even geduld hebben voor de activatie?

Bij het ingeven van mijn telefoonnummer in de Orange app krijgt ik ook deze foutmelding: het ingevoerde nummer is geen gelding Orange-nummer. Probeer opnieuw. 
nieuwe orange klant? Even geduld, het kan tot 48u duren alvorens je nummer wordt herkent. Is dit ook niet vreemd.

Ik voeg een printscreen van het mobiel netwerk toe om te checken of alles goed ingevuld is. 

C30A2E70-993D-485F-9499-84D07CBEE90F.jpeg




Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
TomB
Orange-werknemer

Beste @CharlieD 

Kan u de vliegtuigmodus eens aanzetten, 10sec wachten en nadien weer uitzetten?

Groeten,

Tom
Shop Medewerker

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@CharlieD 

Om je klantenzone te gebruiken of de My Orange app moet je inderdaad 48 uur geduld hebben als je je hebt ingeschreven om deze te gebruiken. Dus dat komt wel in orde geen probleem maar daar ligt je probleem ook niet. 

Heb hier wel al topics gezien voor een tijdje terug dat er nog klanten waren die problemen hadden met mobiel internet als ze net omgezet waren van de oude provider naar Orange. Dus daar ging het mobiel internet ook niet van maar dat heeft zich wel opgelost na een paar dagen. Nu weet ik niet of dit hier nog aan gelinkt is natuurlijk. 

Je kan eens proberen je toestel uit te zetten en dan terug aan te zetten dat kan ook al eens helpen. Moest het erna nog niet lukken dan eens de klantendienst bellen en vragen of het nog gelinkt is het bovenstaande wat ik zei. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


CharlieD
Aspirant verkenner

Bedankt. Ik heb het toestel al een paar keer aan en uitgezet. Maar het werkt nog steeds niet. Ik zat bij Orange door werkgever en ben bij Orange gebleven. Maar mijn abonnement is gewoon veranderd. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@CharlieD  

Probeer eens anders je netwerkinstellingen te resetten. Soms kan dat ook eens wonderen doen maar ik zeg wel soms hé dat werkt niet altijd. En zeker niet als dit bij probleem bij Orange zelf is natuurlijk. 

* instellingen

* algemeen

* reset net werk instellingen. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen