annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel internet

Topic gestart op: 16-02-20 11h06

Antwoorden: 6 antwoorden

Gwendolinetje
Gewaardeerd verkenner

Mobiel internet

Soms heel traag mobiel internet. En weten dat je onbeperkt hebt..  en voldoende signaal sterkte! 

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
TomB
Orange-werknemer

Beste Gwendolinetje,

Instellingen -> mobiel netwerk -> opties mobiele data -> gesprekken en data. Staat dit op 4G ?

GSM eens uit/aanzetten, of de flight mode.
Indien dit blijft voorkomen en het is zeker niet omwille van de verbruikte data aan volle snelheid best eens een nieuwe simkaart laten activeren.

Groeten,

Tom B

patrick2
Wijze
Wijze

@Gwendolinetje  en zit je dan over je 20 GB heen in je Arend abonnement ? Of is dit ook als je nog volle bak hebt om op te gebruiken ? En is dit dan ook enkel waar je woont dat het traag gaat of overal wel traag internet ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gwendolinetje
Gewaardeerd verkenner

Nee, ik zit dan nog niet boven m’n 20gb en nee niet persé thuis gewoon in het algemeen😬😬 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Gwendolinetje  ik moet zeggen ik merk dat weinig maar goed het is wel wat regio afhankelijk . Heb je ook al eens gekeken of je hetzelfde probleem voor hebt met je simkaart in een andere gsm ? Kan zijn dat er daar ergens een probleem zit .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen