Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-02-20 11h06
Antwoorden: 6 antwoorden
Soms heel traag mobiel internet. En weten dat je onbeperkt hebt.. en voldoende signaal sterkte!
Beste Gwendolinetje,
Instellingen -> mobiel netwerk -> opties mobiele data -> gesprekken en data. Staat dit op 4G ?
GSM eens uit/aanzetten, of de flight mode.
Indien dit blijft voorkomen en het is zeker niet omwille van de verbruikte data aan volle snelheid best eens een nieuwe simkaart laten activeren.
Groeten,
Tom B
@Gwendolinetje en zit je dan over je 20 GB heen in je Arend abonnement ? Of is dit ook als je nog volle bak hebt om op te gebruiken ? En is dit dan ook enkel waar je woont dat het traag gaat of overal wel traag internet ?
Nee, ik zit dan nog niet boven m’n 20gb en nee niet persé thuis gewoon in het algemeen😬😬
@Gwendolinetje ik moet zeggen ik merk dat weinig maar goed het is wel wat regio afhankelijk . Heb je ook al eens gekeken of je hetzelfde probleem voor hebt met je simkaart in een andere gsm ? Kan zijn dat er daar ergens een probleem zit .