annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiele Data : Ik bereik elke keer mijn limiet

Topic gestart op: 18-11-19 14h07

Antwoorden: 4 antwoorden

DataDestroyer
Ervaren scout

Mobiele Data : Ik bereik elke keer mijn limiet

Ik heb per maand 5GB  data en naar mijn mening gebruik ik het niet overdreven veel maar mijn data limiet is bijna altijd bereikt of overschreden... 

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb per maand 5GB  data en naar mijn mening gebruik ik het niet overdreven veel maar mijn data limiet is bijna altijd bereikt of overschreden... 

Ugh @DataDestroyer,

De vorige antwoorden zijn correct, hierbij kan je ook zeggen dat  je verbruik hangt af van welke media je kijkt. Videos van hoge kwaliteit verbruiken altijd meer dan korte videos van lage kwaliteit, grote beelden verbruiken ook veel.

Stories op sociale media zorgen ook voor een grote verbruik. Voor al deze redenen kan je rapper je limiet bereiken.

Totem's zonnegroeten,
Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@DataDestroyer  Het is een vaak overkomen iets wat u heeft. Om te beginnen kijk naar de instellingen op de gsm. Tegenwoordig hebben deze een optie om op mobiele data te gaan als de WiFi verbinding zwak is of uitvalt. iPhone heeft deze functie maar ook Samsung. Zet deze functie zeker uit om data te besparen. Zou u dat niet willen kijk zeker na dat uw apps niet verversen op de achtergrond of stel het zo in dat deze enkel verversen met WiFi. Ook updates na kijken of deze met WiFi te downloaden zijn of mobiele data zet dan de optie uit om te downloaden via mobiele data. Vooral in de nacht als u slaapt komen de updates binnen dus de gsm gaat dan via WiFi alles updaten maar ook via mobiele data. Daar gaat uw verbruik zitten van de mobiele data. Andere optie is om geheel de mobiele data uit te zetten en enkel aan te zetten als u weg gaat. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Janssenspedro
Aspirant verkenner

Is Idd een veel voorkomende zaak. 
Ik zet mijn data dikwijls uit.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@DataDestroyer 

Dat is heel erg persoonlijk hé, en verschilt sterk van de ene persoon tegen de andere.

Ikzelf bvb, ik heb ook  5 GB per maand maar ik verbruik er hoop en al één van ... Heeeel zelden zit ik eens aan anderhalf.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen