Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-10-21 10h58
Antwoorden: 5 antwoorden
Zijn er hier nog waarvan het verbruik veel te laat word weergegeven ? Soms heb ik al 5 euro van mijn belwaarde verbruikt voor de een bericht zenden dat je Mobile data op is . Dat lijkt mij op afzetterij van Orange jammer genoeg
Dat is geen afzetterij want je moet er rekening mee houden dat er tussen je verbruik en de app een kleine vertraging zit. Dus als je nu iets verbruikt duurt het wel even voor de info allemaal bijgewerkt is. Ik heb deze ochtend een sms gestuurd maar ik zie dat nog niet in mijn verbruik dat zal de middag pas zijn of morgen pas.
Mja vandaag kon ik niet meer op internet .ik moest data bijkopen geen probleem dat doe ik maar als ik op mijn Orange app kijk had ik zogezegd nog 1g staan zo kun je je verbruik toch niet bijhouden
Heb je het dan over een dag of over meerdere dagen dat je aan het wachten bent geweest? Want 1GB is niet iets wat je direct zou op maken. Dacht dat je bedoelde een paar MB
1gigabyte gaat hier rap dat is soms in 1uur tijd op als je film durft te kijken
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |