annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobile data

Topic gestart op: 11-10-21 10h58

Antwoorden: 5 antwoorden

froddo
Ervaren verkenner

Mobile data

Zijn er hier nog waarvan het verbruik veel te laat word weergegeven ? Soms heb ik al 5 euro van mijn belwaarde verbruikt voor de een bericht zenden dat je Mobile data op is . Dat lijkt mij op afzetterij van Orange jammer genoeg

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@froddo  

Dat is geen afzetterij want je moet er rekening mee houden dat er tussen je verbruik en de app een kleine vertraging zit. Dus als je nu iets verbruikt duurt het wel even voor de info allemaal bijgewerkt is. Ik heb deze ochtend een sms gestuurd maar ik zie dat nog niet in mijn verbruik dat zal de middag pas zijn of morgen pas. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


froddo
Ervaren verkenner

Mja vandaag kon ik niet meer op internet .ik moest data bijkopen geen probleem dat doe ik maar als ik op mijn Orange app kijk had ik zogezegd nog 1g staan  zo kun je je verbruik toch niet bijhouden

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@froddo  

Heb je het dan over een dag of over meerdere dagen dat je aan het wachten bent geweest? Want 1GB is niet iets wat je direct zou op maken. Dacht dat je bedoelde een paar MB 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
froddo
Ervaren verkenner

1gigabyte gaat hier rap dat is soms in 1uur tijd op als je film durft te kijken 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen