annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Modem

Topic gestart op: 26-05-23 17h25

Antwoorden: 8 antwoorden

Sanne1973
Aspirant verkenner

Modem

Wij hebben een verouderde versie van modem maar om die te vernieuwen zouden we daarvoor moeten betalen. 
nu vernemen wij dat de klanten van Telenet dit gratis kunnen aanvragen? 
zou dit mogelijk zijn bij Orange???

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
td2
Aspirant verkenner

Ik zou zeggen neem contact op met jullie dicht bij zijnde winkel, ze kunnen u daar de juiste info over geven. Het 1 pakket is het ander niet. 

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

@Sanne1973 

Mijn modem ging kapot en heb de nieuwe versie modem gratis gekregen. Ik heb love trio, mss heeft dat er iets mee te maken? Maar ik heb nogsteeds problemen.

Overgaan naar Boost is idd een optie maar dan moet je alweer bijbetalen.

Vervelende keuze.

Sorry dat ik je hier niet verder mee kan helpen.

 

0 pluimen
Case321
Veteraan verkenner

Volgens wat ik begrepen heb zou deze modem gratis zij bij Orange. Bvb als je internet Boost besteld. 


Om in te tekenen op de optie Internet Boost, heb je de meest recente modem nodig. Vraag deze optie en de modem (gratis) aan bij onze klantendienst op het gratis nummer 5000.”


Zie klik.

klik 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Je zult naar de 5000 moeten bellen om dit te weten te komen, @Sanne1973 

Bij Telenet is het alleen gratis als je van abonnement verandert en je huidige modem niet geschikt is voor dat abonnement.  Anders moet je € 70,25 betalen

Idem voor een niet-kapotte decoder: € 32,23 

Zie hier bij Telenet 

  • Verander je van internetabonnement?
    - Dan kan het dat je een nieuwe modem nodig hebt.
    - Die modem is gratis.
    - Je kunt hem zelf installeren of het laten doen tegen betaling.
  • Wil je alleen een nieuwe modem (Telenet Wireless Modem met ingebouwde Wifi), maar verander je niet van internetabonnement?
    - Dan kost dit € 70,25, inclusief de installatie.
    - Je kunt het regelen op 015 33 22 66.
    - Bekijk op Klantenservice hoe je kunt nakijken of je een nieuwe modem nodig hebt.
  • Wil je je Digibox of Digicorder wisselen? Dan betaal je een eenmalige bijdrage van € 32,23 voor je nieuwe decoder

Laat weten of het gratis is

Good luck

Leden met de meeste pluimen