Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-09-22 11h59
Antwoorden: 5 antwoorden
Op 31/08 aanvraag gedaan om de prepaid kaart van mijn partner (bij Proximus) om te zetten naar een abonnement bij Orange. Teruggebeld en werd ik van kastje naar muur gestuurd en niemand die mij eigenlijk wou/kon helpen. Op 13/9 dan toch medewerker die liet weten dat de eerst aanvraag mislukt was en een nieuwe heeft gedaan, zou nu zeker in orde zijn en de kaart zou binnen de 2 werkdagen in de bus steken. Week later, nog altijd niets. Nog eens gebeld, moest ik naar 5000 bellen maar daar neemt niemand op, hele dag zijn alle medewerkers aan de lijn. Mocht ik bericht in spreken. Op alle ingesproken berichten is er NIEMAND die terug gebeld heeft. op 22/09 dan nog eens poging en heel vreemd, maar de vorige aanvraag was opnieuw mislukt. Maar deze keer werd alles helemaal juist ingegeven en ging ik de dag erna, ten laatste maandag zeker de nieuwe kaart ontvangen. Rarara... vandaag weer niets ontvangen.
Schriftelijk klacht indienen gaat dus blijkbaar niet... heel vreemd. Bellen lukt helft van de keren niet want dan hang je minstens uur in wacht vooraleer je geholpen wordt. Heel frustrerend eigenlijk allemaal...
Nog iemand die zoiets meemaakt of heeft meegemaakt?
Op die gehele pagina nergens ook maar iets te vinden voor chat/blauw icoon.
Ik kan nog niet inloggen want nog niet 100% klant neem ik aan, misschien dat er daardoor geen chat mogelijkheid is?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |