annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe klant

Topic gestart op: 21-11-24 08h12

Antwoorden: 1 antwoord

Elsv7
Rekruut scout

Nieuwe klant

@Orange ik heb gisterenavond mijn simkaart geactiveerd maar ik kan nog niet bellen, want moet ik doen om deze te activeren? Ik ben Thuisverpleegster ik heb wel mijn gsm en mijn5G nodig

bel de klantendienst als je niet kan bellen!!!!

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Josette
Wijze
Wijze

@Elsv7  goedemorgen,

lees hier eens eventjes.

https://www.orange.be/nl/hulp/orange-klant-worden/mijn-bestelling/hoe-verloopt-de-levering-van-mijn-...

Tag2023.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen