Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-03-23 17h13
Antwoorden: 6 antwoorden
Gisteren een nieuwe sim kaart gaan halen (oude verlopen op vakantie). Volgens de verkoper (orange shop nieuwstraat brussel) ging alles binnen de 2u in orde zijn en moest ik niets meer doen. Maar na 28u heb ik nog steeds geen internet.
alle oplossing van de orange help doorlopen: heropstarten meerdere keren, in- en uitschakelen van opties, herinstellen van gegevens, ... niets werkt
alle andere zaken werken wel: bellen, sms, ... enkel internet niet
Heb je de sim kaart in een ander toestel geprobeerd? Mss is er iets mis met je gsm? Je moederblad? Je speaker? .... deze dingen waren bij mij ook het geval. Ik heb altijdc2 gsm's en de sim kaart werkte prima in mijn andere toestel + internet, het lag aan de gsm in mijn geval. 2 x gerepareerd, 3de x onherstelbaar verklaard ondanks dat het een nieuwe Samsung toestel was.
Maar nu weet ik dat ik het altijd kan checken met een ander toestel om te weten of het nu echt aan de chip licht of niet.
Ik zou dat eens proberen.
Veel succes en moed!
Oh ja hoor, ik had alles geprobeer (ben ook op het werk en bij de familie zelf helpdesk voor dit soort zaken)
Ik heb na een 4-tal telefoons een priority ticket gekregen om rechtstreeks met de backoffice van Orange te kunnen overleggen. Ongeveer 5 minuten voor ze belden kreeg ik plotseling een bericht dat mijn sim-kaart geactiveerd was. En plotseling had ik 4G en werkte alles weer. Toen ik een architect van orange aan de lijn kreeg was alle dus in orde.
Het probleem was dus dat men ergens vergeten op een knopje duwen was om de sim kaart ook effectief te activeren. Toen dat na iets meer dan een week gebeurde was alles normaal. Er was dus niets wat ik had kunnen doen. Het lag niet aan mijn hardware, telefoon of whatever. Gewoon een vergetelheid aan de kant van Orange.
We zijn een week verder en nog steeds geen internet. Fijn dat je als trouwe klant met 19 jaar en 9 maand nog niet eens een reactie kan krijgen van Orange zelf. Misschien wat minder inzetten op nutteloze cadeaus en wat meer op service
Je moet contact opnemen met de klantendienst van Orange, @flammens de 5000
Hier vind je alleen klanten - geen support van Orange zelf