Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-03-23 09h47
Antwoorden: 8 antwoorden
Elke zaterdag bericht op gsm van 8888
is het veilig om dit te stoppen volgens de aanwijzingen in de sms ? Dit bedrag wordt volgens mij niet aangerekend ?
Gratis bericht van Content Trend Platform S.L.: u bent ingeschreven voor de Dienst van Winsports Belgium aan 4.99 euro/week. Om te stoppen: sso.orange.com/selfcare_obe, bel **bleep** of stuur STOP naar 8888.
Geloof mij ik krijg veel smsjes van nummers met spam van dat er pakje op me wacht enz , gisteren nog sms in het frans dat er iets moet aangepast worden , dit is allemaal fake ... ook krijg ik veel telefoons van nummers waarvan ik denk wat is dat nu weer , maarja ik pak toch nooit op als ik het nummer niet ken .
Mijn Samsung heeft altijd aan als het spam is enz ( wat ik zelf ook wel weet ) .
Een tip dat ik u geef , blokkeer je multimedia aankopen in de MyOrange app->
Open de MyOrange app , klik op mijn producten beheren , vervolgens op opties beheren , en dan blokkering multimedia aankopen zet dit aan en klik op verder gaan .
Ik denk dat dit toch eerder phishing is?
Nummer proberen blokkeren?
Heb je al eens op je gedetaileerde factuur gekeken of dit bedrag niet aangerekend wordt ?
@patrick2 in ons geval aangerekend helaas, waar dit vandaan komt weten we niet, ons multimedia staat op of 😡 heb gewoon stop gedaan, en is afgemeld nu
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |